Hoe werkt het 14K schema

Hoe werkt het 14K schema

Kun je slechts 14 km lopen en tóch een marathon lopen?
Het antwoord is ja.

Maar als jij denkt dat je één keer in je leven een marathon wilt lopen om hem af te vinken voor je bucket list, dan wil ik je waarschuwen. Want dan kom je met het 14 km schema bedrogen uit.

Je traint dus niet langer dan 14 kilometer, maar dat is niet alles.
Er is over nagedacht.
Je loopt 4 x per week, nooit meer en soms minder.

Daar is aandacht en toewijding voor nodig.

Ik leg het je uit in mijn video:

 

Deel dit artikel
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Nieuwsbrief
Wil je wekelijks het nieuwste blog, aankondiging van webinars, nieuwe interessante boeken en meer in je mailbox? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.


Over de auteur

Koen de Jong (1979) loopt hard, fietst graag, ademt rustig en doucht koud. Hij is bedenker van het 100-dagen-sportrustenprogramma en geeft veel presentaties bij bedrijven.

Koen schreef de boeken Verademing (met Bram Bakker), Ik hardloper en De Hardlooprevolutie (met Stans van der Poel), Ik, de wielrenner (met Aart Vierhouten) en Koud kunstje (met Wim Hof). Zijn werk is in meerdere landen vertaald.

Zijn favoriete boek: Momo en de tijdspaarders.

Verder is hij dol op vers gemaaid gras, landkaarten, boekwinkels en ijsvogels.

Nog geen reacties op "Hoe werkt het 14K schema"