Loop je op vermogen: bepaal hier je marathonwattage

Loop je op vermogen: bepaal hier je marathonwattage

Wij zijn fan van trainen op hartslag.

En we zijn fan van het 14-kilometer-schema.

Tegelijkertijd zijn we ook fan van nieuwe dingen proberen.

Zoals bijvoorbeeld lopen op vermogen met Stryd.

Wil jij dit najaar een marathon lopen met het 14-kilometer-schema én heb jij een Stryd? Dan is dat prima te combineren. Met het 14-kilometerschema train je 4 x per week:

1 x vogels kijken

2 x marathonhartslag

1 x intensief

Loop je met Stryd, dan kun je vogels kijken prima in Power Zone Easy doen.

Je trainingen op marathonhartslag kun je doen op je marathonwattage. Ben je lid bij Stryd, dan kun je in de app naar Event gaan. Dan naar Custom Course en vervolgens klik je op marathon. Je krijgt dan direct je Target Power. Dát is je wattage bij je trainingen op marathonwatt.

Heb je wel een Stryd, maar geen lidmaatschap? Vul dan hier je Critical Power in.

Je intensieve trainingen kun je met Stryd mooi als interval plannen.

Met deze trainingen sta jij dit najaar goed voorbereid én goed uitgerust aan de start van je marathon.

 

Over de auteur

De Sportrusten-redactie is fan van rustig ademen, koud douchen, marathons lopen, ver fietsen en verse groenten.

We zijn continu op zoek naar interessante verhalen en artikelen. Heb jij een tip voor de Sportrusten-redactie? Mail naar info@sportrusten.nl

Word fit met een glimlach (en af en toe een grimas)


Nieuwsbrief

Wil je wekelijks het nieuwste blog, aankondiging van webinars, meer interessante kost je mailbox? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

*  Website URL


3 reacties

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.