Vind jij het moeilijk om ná het sporten in slaap te komen?

Vind jij het moeilijk om ná het sporten in slaap te komen?

Ik ben groot fan van ademhalingsoefeningen voor het lopen.

Even 2 minuten bewust op je ademhaling letten.

Zo kom je sneller in een lekker ritme. Het ontspant. En na het sporten kom sneller in ontspanning. Handig als je ’s avonds loopt.

Kijk meer:

Deel dit artikel
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Nieuwsbrief
Wil je wekelijks het nieuwste blog, aankondiging van webinars, nieuwe interessante boeken en meer in je mailbox? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.


Over de auteur

Koen de Jong (1979) loopt hard, fietst graag, ademt rustig en doucht koud. Hij is bedenker van het 100-dagen-sportrustenprogramma en geeft veel presentaties bij bedrijven.

Koen schreef de boeken Verademing (met Bram Bakker), Ik hardloper en De Hardlooprevolutie (met Stans van der Poel), Ik, de wielrenner (met Aart Vierhouten) en Koud kunstje (met Wim Hof). Zijn werk is in meerdere landen vertaald.

Zijn favoriete boek: Momo en de tijdspaarders.

Verder is hij dol op vers gemaaid gras, landkaarten, boekwinkels en ijsvogels.

Een reactie op "Vind jij het moeilijk om ná het sporten in slaap te komen?"