Sportrusten zoekt *kuch* iemand voor marketing: iets voor jou?

Sportrusten zoekt *kuch* iemand voor marketing: iets voor jou?

Ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen. Ik wil meer bezoekers op sportrusten.nl, ik wil meer mensen in onze programma’s en ik wil meer mensen die de nieuwsbrief ontvangen.

Nou ja, willen; eigenlijk is het meer een logische wens.

Het liefst loop ik ‘s middags een rondje hard. Mijn favoriete loopseizoen komt eraan: de herfst, met bomen in duizend kleuren.

Na het lopen neem ik graag een dip in het ijsbad op het clubhuis en daarna ouwehoeren en koffie drinken.

De dag beginnen met een uur mediteren en schrijven.

Eigenlijk heel simpel. Dat wil ik en dat doe ik al.

Maar goed, ik heb samen met allerlei slimme, leuke en bevlogen types veel mooie programma’s ontwikkeld en boeken geschreven. En er is behoefte aan kennis over sport, ademhaling en voeding.

In een tijd waar zittend stressen en veel eten de nieuwe norm lijkt te worden, is Sportrusten een wenselijk alternatief.

Nodig zelfs.

Diabetes type II, overgewicht, mateloosheid, somberte, lamlendigheid, burn-out: de gevolgen van zittend stressen en veel eten slaan om zich heen.

Laten we vooral alternatieven onder de aandacht brengen.

Sporten en ademhalingsoefeningen zijn interessant voor alle mensen met een brein en twee longen.

Ik ga door met schrijven, ontdekken, leren en programma’s maken.

Maar van *kuch* marketing heb ik geen verstand

Ik hou niet van schreeuwende knoppen met korting, ik hou niet van uitroeptekens en sportrusten.nl is al 10 jaar reclamevrij. Dat wil ik zo houden.

Neemt niet weg dat er nog 7,4 miljoen Nederlanders zijn die de programma’s over ademhaling, vet verbranden, koud douchen en trainen met een hartslagmeter niet kennen.

En daar breng ik graag verandering in.

Heb jij verstand van conversie, advertenties, nieuwsbrieven, Facebook, Instagram, LinkedIn, Google, webinars en de hele shebang? (Prima als jij jezelf Growth Hacker noemt, zolang Sportrusten maar geen Bio Hacker hoeft te worden ;))

Dan kun je me wellicht helpen.

Waarschuwing: om te kijken of je bij Sportrusten past zetten we wel het ijsbad koud én gaan we een uur in stilte mediteren 😉

Je opleidingen zijn niet belangrijk, die heb ik zelf ook niet. Maar je motivatie en de projecten waar je zelf met trots en vreugde aan gewerkt hebt, zie ik graag tegemoet.

Mail naar: koen@sportrusten.nl

(Noot: dit bericht is in eerste persoon enkelvoud, maar we zijn met een cluppie. Je krijgt ook te maken met Bas Mouton, Mark Zuurhout én meer ongeleide projectielen binnen Sportrusten)

Over de auteur

Koen de Jong (1979) loopt hard, fietst graag, ademt rustig en doucht koud. Hij is bedenker van het 100-dagen-sportrustenprogramma en geeft veel presentaties bij bedrijven.

Koen schreef de boeken Verademing (met Bram Bakker), Ik hardloper en De Hardlooprevolutie (met Stans van der Poel), Kopwerk (met Aart Vierhouten) en Koud kunstje (met Wim Hof). Zijn werk is in meerdere landen vertaald.

Zijn favoriete boek: Momo en de tijdspaarders.

Verder is hij dol op vers gemaaid gras, landkaarten, boekwinkels en ijsvogels.


Nieuwsbrief

Wil je wekelijks het nieuwste blog, aankondiging van webinars, meer interessante kost je mailbox? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

*  Website URL


Nog geen reacties op "Sportrusten zoekt *kuch* iemand voor marketing: iets voor jou?"