Sta goed voorbereid en goed uitgerust
aan de start van je marathon

(en train niet meer dan 14 kilometer)

Ook jij kunt een marathon lopen met het 14-kilometer-schema. Voel je topfit en loop een PR. Duizenden lopers gingen je voor.

Met het online programma krijg je een schema op maat en weet je zeker dat je de finish haalt.

  • Persoonlijk schema
  • Trainen op hartslag
  • Filmpjes, mails en uitleg
  • Voer je trainingen in
  • Antwoord op al je vragen
  • Finishgarantie *

* Heb je 80% van het schema gevolgd en ben je niet gefinisht? Herstart het programma dan gratis voor een nieuwe marathon óf krijg je geld terug.

Trainen op hartslag

Trainen met een hartslagmeter is wennen, maar het loont.

Wat je als eerste wil weten: op welke hartslag kun jij een marathon lopen? We leggen je precies uit hoe jij je marathonhartslag bepaalt. De meeste trainingen ga je doen op marathonhartslag en je merkt dat je harder gaat lopen bij dezelfde hartslag. Zo weet je zeker dat het goed gaat.

  • Je hartslag als uitgangspunt
  • Je wordt sneller bij marathonhartslag
  • Train 1 keer per week zonder hartslagmeter: “vogels kijken”
  • Je weet zeker dat je niet teveel, maar ook niet te weinig doet

Het online programma biedt heel veel extra’s

Met het online programma krijg je mails, filmpjes, tips, een persoonlijk schema én je krijgt antwoord op al je vragen. Je weet zeker dat je slim traint en gaandeweg het traject wordt je steeds fitter.

Regelmatig een leerzaam filmpje

Regelmatig een leerzaam filmpje

100 dagen tijdlijn: je kunt alle kennis rustig teruglezen

100 dagen tijdlijn: je kunt alle kennis rustig teruglezen

Persoonlijk schema met kilometers en hartslagen

Persoonlijk schema met kilometers en hartslagen
Persoonlijk schema met kilometers en hartslagen

Voer je trainingen in en krijg inzicht in je progressie

Voer je training in

Al je vragen worden beantwoord in de koffiehoek.
Meer dan 7000 leden in ons forum voor hardlopers.

“De marathon en de voorbereiding loop je echt met een glimlach en af en toe een grimas.”

“Ik merkte dat het Sportrustenschema me sneller en sterker heeft gemaakt.”

“Op de marathon heb ik 27 minuten van mijn record afgelopen, mede dankzij Sportrusten.”

“Dit was mijn 4e marathon en de 2e keer met het schema van Sportrusten. Werkt perfect!”

Slechts 67 cent per dag

Al deze begeleiding kost je slechts 67 euro, ofwel 67 cent per dag.

Noot: het Sportrustenschema is goed te volgen met de allergoedkoopste hartslagmeter die er is. Dus je hebt geen sporthorloge nodig van 150 euro of meer. Een eenvoudig horloge met hartslagmeter in de goedkoopste categorie volstaat.

Meld je aan

Ik liep zelf de marathons van Amsterdam (4x), New York, Stockholm en Utrecht met dit schema. Mijn PR is nu 2u59 en ik kan iedereen het schema aanbevelen. Veel vrienden en bekenden hebben zichzelf verbaasd door ook een marathon te lopen. Jij kunt het ook.