Train niet meer dan 14K voor een marathon: hoe zit dat precies?

Op dinsdag 26 juni geeft Koen de Jong een gratis webinar over De Hardlooprevolutie: train niet meer dan 14K voor een marathon.

Wil jij een halve of hele marathon lopen?
Meld je dan aan voor het gratis webinar.

Voor een halve marathon train je niet meer dan 10 kilometer.
Voor een hele marathon train je niet meer dan 14 kilometer.

Sta goed voorbereid en goed uitgerust aan de start

Je herstel is goed omdat je niet teveel kilometers traint én ademhalingsoefeningen doet.

Je voorbereiding is goed omdat je traint op jouw marathonhartslag.

Voordelen van onze schema’s:

1. Geen blessures
2. Meer tijd voor je kinderen en vrijwilligerswerk
3. Veel energie (ook op je werk)
4. Gericht trainen op hartslag (nee, dat is niet ingewikkeld)
5. Je loopt een PR (nou ja, de kans is groot)

Uiteraard komen ook de nadelen aan bod.

Het begint om 20:00 uur. Het webinar duurt ongeveer 30 minuten, na afloop is er alle gelegenheid om vragen te stellen.

Over Koen de Jong

Koen de Jong (1979) loopt hard, fietst graag, ademt rustig en doucht koud. Hij is bedenker van het 100-dagen-sportrustenprogramma en geeft veel presentaties bij bedrijven.

Koen schreef de boeken Verademing (met Bram Bakker), Ik hardloper en De Hardlooprevolutie (met Stans van der Poel), Ik, de wielrenner (met Aart Vierhouten) en Koud kunstje (met Wim Hof). Zijn werk is in meerdere landen vertaald.

Zijn favoriete boek: Momo en de tijdspaarders.

Verder is hij dol op vers gemaaid gras, landkaarten, boekwinkels en ijsvogels.