geblesseerd

Plaats reactie
Kokkie

geblesseerd

Bericht door Kokkie »

Advies nodig, help! :roll:

Ik liep redelijk op schema, af en toe wel zware dagen en 10km pittig. Nu heb ik afgelopen 1.5 week niet kunnen trainen i.v.m een zere stuit die ik heb opgelopen bij de 12km Mud Masters op de 10 meter hoge glijbaan. Nu krijg ik twijfels of de halve marathon 15 okt wel haalbaar is met de blessure en niet volgens schema kunnen trainen? Hartslag veel te hoog waardoor het lopen niet prettig voelt. Graag jullie advies.

Zonnige groet,
RunningRob - Sportrusten

Re: geblesseerd

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi,

Kun je nu wel weer trainen? Als dat het geval is, dan zie ik het nog wel zitten hoor :)
Ga deze week nog vogels kijken en eventueel zondag nog een intensievere training en dan de laatste week gewoon 2 keer 12 minuten volgens het schema.

Laat je weten hoe het gaat?

Met blijde groet,

Rob
Kokkie

Bericht door Kokkie »

Goedemorgen Rob,

Bedankt voor opbeurende reactie, dat zetje kon ik wel gebruiken :lol: , Afgelopen woensdag was voor mijzelf de test, ik heb toen 9,8 km/ 1 uur 3 min gerend. Ging niet geheel zonder slag of stoot, 3x 1 minuutje tussendoor gewandeld om de hartslag iets te laten dalen. Op deze manier moet de halve zeker lukken, tenslotte heb ik 3 uur ;) . i.p.v. vogels kijken fiets ik 3x 25km per week, morgen gedeelte 11 strandentocht wandelen. Ik ga je advies opvolgen en dan met frisse moed genieten de 15de. Dank.

Zonnige groet,

Sandra
RunningRob - Sportrusten

Fijn te horen!

Succes!

Rob
Kokkie

Bericht door Kokkie »

RunningRob - Sportrusten schreef:Fijn te horen!

Succes!

Rob

Hi Rob,

Het is geweldig gegaan Zondag. Ik heb zo genoten en zeker ivm met de warmte bij elke waterpost ff gewandeld en gedronken. Ik heb getraind met omslagpunt van 176, marathonhartslag 155, nou dat was een klein beetje hoger tijdens de HM :lol: . De hele 2 uur en 26 min had ik een gemiddelde hartslag van 180. Als de hartslag met trainen zo hoog is voelt dat niet zo prettig maar zondag voelde het zeker niet onprettig. Wat is wijsheid...op welke hartslag kan ik vanaf nu het beste trainen?

Zonnige groet,

Sandra
RunningRob - Sportrusten

Hoi Sandra,

Dat is wel een groot verschil :)

Ik heb even je trainingsresultaten bekeken en ik zou toch gewoon even blijven trainen op de hartslagen uit je schema. Als deze licht aanvoelen mag je hoger gaan zitten.

Met blijde groet,

Rob
Plaats reactie