Waar is het boek ‘hoe word ik 100?’
-
Els van der Wel
Waar is het boek ‘hoe word ik 100?’
Hai,
Vorige week gestart met ‘tem je brein’.
Nu zin om ernaast te starten met 5 kilo kwijt. Dus dat programma ernaast geactiveerd. Zowel in de tekst als in het filmpje wordt verwezen naar recepten uit het boek ‘hoe word je 100?’. Ik zie dat boek alleen nergens in de bijlagen staan. Klopt dit? Is het de bedoeling dat je die er toch nog naast aanschaft? Dit is voor mij onduidelijk en ik hoor het graag.
Groetjes Els
Vorige week gestart met ‘tem je brein’.
Nu zin om ernaast te starten met 5 kilo kwijt. Dus dat programma ernaast geactiveerd. Zowel in de tekst als in het filmpje wordt verwezen naar recepten uit het boek ‘hoe word je 100?’. Ik zie dat boek alleen nergens in de bijlagen staan. Klopt dit? Is het de bedoeling dat je die er toch nog naast aanschaft? Dit is voor mij onduidelijk en ik hoor het graag.
Groetjes Els
- Janneke - Sportrusten
Re: Waar is het boek ‘hoe word ik 100?’
Dag beste Els,
Zo, jij bent meteen met volle kracht begonnen
Bij het 5 kg kwijt programma wordt het receptenboek 'Hoe word je 100' benoemd inderdaad. Puur voor mensen die meer inspiratie willen hebben voor recepten, dit boek zit niet bij het abonnement. Het boek is ook niet noodzakelijk om te gebruiken.
In het 5 kg kwijt programma zul je ook recepten tegenkomen.
Mocht je wel interesse hebben om het boek aan te schaffen; je kunt het hier vinden:
https://www.sportrusten.nl/webshop/boek ... -kookboek/
Groetjes, Janneke
Zo, jij bent meteen met volle kracht begonnen
Bij het 5 kg kwijt programma wordt het receptenboek 'Hoe word je 100' benoemd inderdaad. Puur voor mensen die meer inspiratie willen hebben voor recepten, dit boek zit niet bij het abonnement. Het boek is ook niet noodzakelijk om te gebruiken.
In het 5 kg kwijt programma zul je ook recepten tegenkomen.
Mocht je wel interesse hebben om het boek aan te schaffen; je kunt het hier vinden:
https://www.sportrusten.nl/webshop/boek ... -kookboek/
Groetjes, Janneke
-
Els van der Wel
Re: Waar is het boek ‘hoe word ik 100?’
Dank je wel Janneke