Hallo Janneke,
tot verleden zondag zat ik op schema.altijd wel ff boven die hartslag,maar daar heb ik mij bij neergelegd want anders teveel op dat klokje kijken en stress krijgen en dan weer die hartslag omhoog
ik heb waarschijnlijk langer nodig dan 100 dagen om dat onder de knie te krijgen....(1000 dagen

)
zelfs nu gaan de eertse minuten van de ademhalingsoefeningen soms nog krampachtig,maar de aanhouder wint hé en dan doe ik ze een kwartier.
Alleen nu wel een stap terug, heb deze week niet kunnen lopen, ziek

3 dagen in bed met hoge koorts,spier en gewrichtspijn. zware keelontsteking,zat helemaal dicht en een dubbele onderkin van de klieren..hierdoor ook kies en oorpijn...Amaai ben blij dat het ergste voorbij is..maar moest wel aan de antibiotica.. gelukkig kwam dit niet de 25 september
Moest wel oppassen dat ik niet negatief ging denken ,gelukkig lag gisteren het reisprogramma voor Berlijn op de mat en hoewel het enerzijds angstig aanvoelde gaf het toch ook weer moed.
Ik hoop dinsdag rustig te beginnen en als het goed gaat kan ik misschien een intesieve training inlopen en zoniet dan niet hé...moet nog 4 dagen aan de anti biotica. klein voordeel ben 4 kg kwijt als die der afblijft voor Berlijn ( wat ik betwijfel) moet dat ook wel voordeel opleveren
Hoop dat jij het wel goed krijgt veel groetjes ook aan Pieternel
Christine