Loop herkenbaar in Rotterdam: kom sticker halen
-
Koen - Sportrusten
Loop herkenbaar in Rotterdam: kom sticker halen
Dag Sportrusters,
Loop jij aanstaande zondag de marathon van Rotterdam? Kom dan tijdens de expo bij ons een sticker halen. Die kun je op je shirt of startnummer plakken.
Dan weten ook andere Sportrusten-lopers dat jij niet meer getraind hebt dan 14 kilometer.
Als je geen sticker wil, maar wél een praatje komt maken, is dat natuurlijk ook goed.
Tot vrijdag of zaterdag?
Koen
Loop jij aanstaande zondag de marathon van Rotterdam? Kom dan tijdens de expo bij ons een sticker halen. Die kun je op je shirt of startnummer plakken.
Dan weten ook andere Sportrusten-lopers dat jij niet meer getraind hebt dan 14 kilometer.
Als je geen sticker wil, maar wél een praatje komt maken, is dat natuurlijk ook goed.
Tot vrijdag of zaterdag?
Koen
Re: Loop herkenbaar in Rotterdam: kom sticker halen
Hi Koen,
Ga ik doen! Kan ik je ook meteen bedanken voor het schema. Twee keer eerder een marathon proberen te lopen maar helaas twee keer geblesseerd geraakt toen de lange duurlopen de 20+ km haalden. Nu een nagenoeg perfecte voorbereiding met dit schema en sta ik eindelijk aan de start zondagochtend!! Wel erg spannend hoe het zal gaan met voor mijn gevoel zo weinig kilometers...
Grt, Juriaan
Ga ik doen! Kan ik je ook meteen bedanken voor het schema. Twee keer eerder een marathon proberen te lopen maar helaas twee keer geblesseerd geraakt toen de lange duurlopen de 20+ km haalden. Nu een nagenoeg perfecte voorbereiding met dit schema en sta ik eindelijk aan de start zondagochtend!! Wel erg spannend hoe het zal gaan met voor mijn gevoel zo weinig kilometers...
Grt, Juriaan
-
Koen - Sportrusten
Klinkt goed. Tot expo!
-
voordenise
Ja, ik kom ook een sticker halen. Heb tuurlijk ook het herkenbare 100 dagen shirt maar is te warm om zondag te dragen.
Benieuwd hoeveel stickerdragers ik onderweg tegenkom.
Tot in Rotterdam, iedereen succes en plezier!
Denise
Benieuwd hoeveel stickerdragers ik onderweg tegenkom.
Tot in Rotterdam, iedereen succes en plezier!
Denise
-
WesleyBoer
Als ik nog voldoende tijd heb kom ik zeker even langs op expo
Vandaag met de sticker op de rug en met behulp van het geheimzinnige schema de marathon van Rotterdam in 3u49’ gelopen.
18 minuten sneller dan mijn eerste marathon vorig jaar. Voor mij werkt het!
En het was leuk het 100 dagen t-shirt bij het 14km punt te zien staan
Groet, Ruud
18 minuten sneller dan mijn eerste marathon vorig jaar. Voor mij werkt het!
En het was leuk het 100 dagen t-shirt bij het 14km punt te zien staan
Groet, Ruud