Wonderbaarlijk

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Donkigotte

Wonderbaarlijk

Bericht door Donkigotte »

Ik was altijd een anti-sporter, maar dankzij jullie geweldige schema heb ik echt de smaak van het hardlopen te pakken. Ik heb sinds 2 januari me netjes aan het schema gehouden, wat ik al een wonder op zich vind. Maar vorig weekend heb ik met succes de 20 van Alphen uitgelopen op een (voor mijn doen) prachtig constant tempo met een redelijk rustige ademhaling op mijn marathonhartslag. Ik kon zelfs nog een heel kort sprintje trekken aan het eind. Iedereen die mij een beetje kent, kon het haast niet geloven!

Alles duidt erop dat het schema fantastisch werkt. Ik word steeds sneller en vind het steeds fijner. Toch dacht ik toen ik over de finish in Alphen liep bepaald niet 'ja, dat kan ik nog wel meer dan 2x zo lang volhouden'. Terwijl ik heel stiekem toch hoop op 10 april mee te kunnen doen aan de Marathon van Rotterdam. Maar ik heb wel ernstige twijfels of mijn benen dat gaan houden. Ben ik - die dit jaar pas echt begonnen is met lopen en daarvoor slechts sporadisch wat liep - niet ál te ambitieus het te willen proberen? Of moet ik gewoon mijn heilige geloof in jullie schema volhouden en ervoor gaan? Als ik het kan, kan ik denk ik álles :P . En dat zou natuurlijk wel heel gaaf zijn.
RunningRob - Sportrusten

Re: Wonderbaarlijk

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Heb vertrouwen, velen zijn je al voorgegaan, ervaren lopers en grote twijfelaars. :)

Denk aan de 20 van Alphen, die gingen toch ook goed?
Die doe je In Rotterdam gewoon nog een keer, en dan een training van 14K erachteraan, dan mag je de laatste paar km vogels kijken en dan ben je er al :D

Ik zie je in Rotterdam!

Met blijde groet,

Rob
Donkigotte

Re: Wonderbaarlijk

Bericht door Donkigotte »

Ha Rob, dank voor je bemoedigende woorden. Die had ik even nodig . En als je het zo formuleert, klinkt het best overzichtelijk :P .

Heb vandaag mijn pr op de 10 km met 3 minuten verbroken, dus dat geeft de burger ook weer moed. Die vooruitgang is goed te zien. Ik word nog eens een échte hardloper.

Tot in Rotterdam!
Plaats reactie