Ik heb me wel opgegeven voor de Halve van De Haar op 28 maart, na 2 weken skieën lijkt me dat een mooie uitdaging op weg naar m'n eerste marathon, die van Rotterdam op 10 april ^_^
Overslaan maar wel de Halve van De Haar ^_^
-
mvschooten
Overslaan maar wel de Halve van De Haar ^_^
Afgelopen zaterdag na Fiesta Dance op de Sportschool 2x een uur meegedaan aan de Spinningmarathon voor een goed doel. Gisteren m'n 13K op lage marathon hartslag gelopen en dat ging heerlijk. Ik merk dat ik meer energie heb en het allemaal makkelijker gaat. Toch sla ik vandaag ff m'n korte afstand over want ook al is m'n rusthartslag met 49 nog okay voel ik het best wel in m'n benen 
Ik heb me wel opgegeven voor de Halve van De Haar op 28 maart, na 2 weken skieën lijkt me dat een mooie uitdaging op weg naar m'n eerste marathon, die van Rotterdam op 10 april ^_^
-
Koen - Sportrusten
Re: Overslaan maar wel de Halve van De Haar ^_^
Kom je wel even gedag zeggen bij De Halve van de Haar? We zijn duidelijk zichtbaar, daar zorgen we wel voor.
Rust lekker uit vandaag. Tot 28 maart! Groet, Koen
Rust lekker uit vandaag. Tot 28 maart! Groet, Koen
-
mvschooten
Re: Overslaan maar wel de Halve van De Haar ^_^
Ik kom jullie zeker opzoeken Koen, heb er zin in ^_^
Tot 28 maart
/martin
Tot 28 maart
/martin
-
Koen - Sportrusten