Ja!

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Kitty Kuypers- van breukelen

Ja!

Bericht door Kitty Kuypers- van breukelen »

Hi allemaal,

Na 99 dagen voorbereidingen was het gisteren eindelijk zover, de halve van Eindhoven. Ik merkte dat mijn hartslag te hoog was dus heb heel keurig mijn ademhalingsoefeningen gedaan in het startvak, zag er denk ik heel zen uit in al die euforie :lol:
Het ging erg goed, en uiteraard was het laatste deel zwaar maar dat weet je van tevoren.

Ik ben de streep overgekomen met een eindtijd van 2:17:28.
Ter vergelijking... mijn vorige PR stond op 2:22:58! en dat was een virtuele run in mijn uppie, zonder alle hysterie er omheen. Dit voorjaar liep ik Wenen en toen kwam ik 20 minuten later de finish over. Dus echt een fantastisch resultaat!!!!
Het klopt ook helemaal met de verwachte eindtijd die jullie aangeven t.o.v. mijn 10 kilometertijd.

De 100 dagen hebben me enorm veel gebracht:
- In eerdere voorbereidingen naar een HM kwam ik altijd bij de fysio terecht omdat mijn scheenbeen opspeelde... dit keer geen last van gehad en dus bezoekjes aan de fysio waren niet nodig.
- In juni ben ik in een burnout terecht gekomen, en dit programma heeft me houvast en kracht gegeven. Dat heeft me enorm geholpen in mijn opkrabbelen.
- De weegschaal ziet er ook goed uit, sinds dag 1 ben ik 4 kg kwijt.
- Geen oververmoeide zondagmiddagen op de bank na een lange loop.
- Ook mijn 15k was een PR, terwijl ik de afgelopen jaren vaak een 15 heb gelopen.

Dit programma is voor mij dus echt geweldig, dus dank Stans en Koen! En Rob voor de snelle en positieve reacties hier in de koffiehoek.

Ik heb al gekeken, 26 november gaat dag 1 weer van start, dit keer richting de halve in Lissabon in Maart.

Voor iedereen die binnenkort aan de beurt is, You can do it!

Groetjes,
Kitty

PS mijn man vond het onzin in het begin, maar die kwam ineens thuis dat hij rustig een rondje 'vogels kijken' had gedaan, en nu denkt hij er toch over om een hartslagmeter aan te schaffen haha
Bruno Emans

Re: Ja!

Bericht door Bruno Emans »

Top gedaan!
Gefeliciteerd.

Grappig, dat je man nu ook gaat...
Laatst zei iemand tegen me dat het ongezond is om een marathon te lopen.
Maar het is in ieder geval gezonder dan op de bank blijven zitten, zei ik.
---
Een lichaam vol beweging, een hart vol liefde, een hoofd vol vrijheid
Kitty Kuypers- van breukelen

Bericht door Kitty Kuypers- van breukelen »

Hi, dank je!
Mijn man loopt ook hard maar 'zonder al die poespas', maar nu hij progressie bij mij ziet gaat hij er toch anders over denken ;)
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Gefeliciteerd met je mooie prestatie Kitty!
Dank voor je mooie verhaal!

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie