Ervaring 100 dagen programma en de dag van morgen
-
Peter Smit
Ervaring 100 dagen programma en de dag van morgen
Vandaag is mijn dag 100 van het programma Marathon. Maar de daadwerkelijke 42km hoop ik morgen te lopen. Mooi programma van combi sport & rust zo heb ik ervaren. Met af en toe ook ruimte om te sjoemelen. Dat zag ik gelukkig ook bij anderen. En ik begreep ook dat je niet alles naar de letter 100% 100-dagen-lang hoeft te doen. Kijken waar dat morgen na de start toe leidt. Het ‘lijden’ van mij zat in het oplopen van het Corona-virus dat mij half maart trof en 11 dagen aan huis gekluisterd hield. Dat is mij tot de dag van vandaag niet in de koude kleren gaan zitten. Is ook wel overmacht natuurlijk, net als risico op een blessure in de categorie ongeluk zit in een klein hoekje. Dus alles is relatief. Dank ook aan mede-lotgenoten voor de dilemma’s en vragen in de koffiehoek en de bemoedigende fikkies die ik van jullie (onbekend, maar toch voelt dat anders) heb mogen ontvangen. Sterkte voor degenen die morgen niet kunnen starten om wat voor reden dan ook. De anderen: Succes en veel plezier morgen
. Ik hobbel ergens achterin in een zwart Run4Schools-shirt. Een mooi goed doel dat ik graag steun. Als jullie dat shirt zien; roep maar hard “zet ‘m op Peter!” Ik zal het nodig hebben tijdens mijn eerste.
-
Marique Snoek
Re: Ervaring 100 dagen programma en de dag van morgen
Zet M op Peter 
-
Birgit Oostveen
Sowieso al goed gedaan Peter! Hoe was het?
-
Peter Smit
Was mooie dag, met toch een iets te voortvarende start. Moest dat bij de Kralingse Plas bekopen met lopen, maar deed dat in een dusdanige rust en ontspannenheid dat ik niet veel langzamer liep dan sommige die renden. Klaar gemaakt qua verzorging en eten/drinken voor de laatste 6 KM’s. Toen technisch probleem: horloge dat er mee stopt…. Op de lessen van Sportrusten de laatste 6 KM ontspannen gerend. Op ademhaling en doorgaan; ook door de enthousiaste mensenmenigte, maar daar niet door laten afleiden. Was de juiste focus naar de finish. Na de finish kon ik geen stap meer verzetten: opeens pijn in de bil en elk stoeprandje te hoog/laag.
Gefeliciteerd met je prestatie!
- RunningRob - Sportrusten
Super gedaan Peter! Hulde! En dat net na je corona...
Blijde groet,
Rob
Blijde groet,
Rob