Blessure
Blessure
Ik ben sinds 2 weken geblesseerd, en ondanks de fysio en oefeningen zit er geen schot ik. Kan nauwelijks wandelen laat staan hardlopen, en dat 2 weken voor de marathon. Ik heb daarom moeten besluiten mijn schema te stoppen. Balen maar is niet anders. Kan ik mijn schema naar volgend jaar verplaatsen, nieuwe poging voor Rotterdam?
Re: Blessure
Ach, wat sneu. Sterkte met de teleurstelling en je herstel. Je kunt altijd de datum van je nieuwe evenement invullen en opnieuw starten. Ik vraag me trouwens af of er in april 2022 traditioneel gelopen wordt?
Groetjes, Saskia
Groetjes, Saskia
Hartelijke groet, Saskia
You'll Never RUN Alone
You'll Never RUN Alone
-
Susan Vermunt
Hoi Nancy, wat balen zeg, ik voel met je mee! Ik ben ook 2 weken voor de marathon en zit geblesseerd (achillespees) op de bank. Zo verheugd op mijn eerste marathon...super teleurgesteld.
Veel sterkte met je herstel!
Susan
Veel sterkte met je herstel!
Susan
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Nancy,
Je kan inderdaad de einddatum van je schema aanpassen zolang het schema nog loopt. Mocht het niet meer lukken laat het even weten, dan passen wij het even voor je aan.
Sterkte met je herstel!
Rob
Je kan inderdaad de einddatum van je schema aanpassen zolang het schema nog loopt. Mocht het niet meer lukken laat het even weten, dan passen wij het even voor je aan.
Sterkte met je herstel!
Rob
Hallo Rob,
Lopen lukt nog steeds niet en moet het helaas opgeven. Volgend jaar hopelijk weer.
Succes iedereen die hem gaat Lopen!
Groetjes Nancy
Lopen lukt nog steeds niet en moet het helaas opgeven. Volgend jaar hopelijk weer.
Succes iedereen die hem gaat Lopen!
Groetjes Nancy
Wat een teleurstelling!
Hopelijk gaat het de volgende keer goed.
Beterschap.
Hopelijk gaat het de volgende keer goed.
Beterschap.