Beste, ik ben bezig met het beginnersschema. Nu heb ik eergisteren dag75 gelopen en daarna echt mega zwaar gevoel van onderen. Ik denk dat dit net te veel is geweest voor mijn bekken.
Ik zou graag even maandje rust hebben om daarna weer opnieuw te beginnen maar nu eerst even op mijn bekken en buik focussen.
Kan ik pauzeren?
-
ingemathijssen
- Contacteer:
- RunningRob - Sportrusten
Re: Kan ik pauzeren?
Hoi,
Helaas kunnen we het schema niet stoppen. Wat je wel kan doen is de einddatum een maand opschuiven. Dat kun je zelf doen door onder "Mijn gegevens" de einddatum aan te passen.
Let er dan wel op dat, als je trainingsresultaten hebt bijgehouden, er een gedeelte gewist kan gaan worden. Om deze te bewaren kun je de exporteren onder het kopje "Schema exporteren".
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.
Sterkte met je herstel!
Rob
Helaas kunnen we het schema niet stoppen. Wat je wel kan doen is de einddatum een maand opschuiven. Dat kun je zelf doen door onder "Mijn gegevens" de einddatum aan te passen.
Let er dan wel op dat, als je trainingsresultaten hebt bijgehouden, er een gedeelte gewist kan gaan worden. Om deze te bewaren kun je de exporteren onder het kopje "Schema exporteren".
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.
Sterkte met je herstel!
Rob