Run-dip-run in het schema

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Lilian V

Run-dip-run in het schema

Bericht door Lilian V »

Hoi!

Ik ben vandaag gestart met het 100 dagen schema. Waarvoor dank! Heel benieuwd om nu met een lagere hartslag te gaan trainen en wat dat doet met de langere afstanden. Wat ik geruime tijd doe is run-dip-run. Normaliter 2 á 3 keer in de week. Tijdens welke training in dit schema kan ik het dippen het beste thuisbrengen? Graag zou ik het wel 2 á 3 keer willen blijven doen. Uiteraard heeft dit wel invloed op mijn hartslag en vraag ik mij af of de nauwkeurigheid van het meten van de hartslag dan nog juist zal zijn in het schema.
Marion van Beek

Re: Run-dip-run in het schema

Bericht door Marion van Beek »

Hoi Lilian,

Ik doe hem in vogels kijken omdat je dan niet heel gericht met je hartslag bezig bent.

Groetjes,

Marion
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Lilian,

Uiteraard kun je hem op ieder willekeurig moment doen tijdens het vogels kijken. Bij andere trainingen zou ik het aan het einde doen, dan ben je lekker opgewarmd en kun je op je eigen tempo naar huis lopen.

Blijde groet,
Rob
Lilian V

Bericht door Lilian V »

Ja tijdens het vogeltjes kijken leek mij ook de beste oplossing en heb ik vanochtend gedaan. Na afloop ga ik ook eens uitproberen bij de andere dagen. Dank jullie wel voor jullie antwoorden!
Plaats reactie