Periodiek Vasten, een terugkoppeling:)

Plaats reactie
Carla Kats

Periodiek Vasten, een terugkoppeling:)

Bericht door Carla Kats »

Hallo daar!
Vanaf 2/3 heb ik het PV programma gevolgd. Ik was al goed ingelezen en deed het zo nu en dan maar dan nu echt gestructureerd. Wow! Het heeft me veel gebracht!
Naast dat ik ook de koudetraining (feb) onderdeel gemaakt heb van mijn dagelijkse douche moment (plus 2x dip in riviertje voor mijn deur, het schone Gein) heb ik ook de meditatie (pittig!)en diep slapen gevolgd.
Om uit te testen vanwege echt langere tijd obstipatie (ooit lichte lactose intolerantie geconstateerd) ben ik sinds 2 weken zonder zuivel. Ook tarwe (even) uitgesloten. En dat heeft nu tot een goed effect geresulteerd!

PV doe ik nog twee weken langer en ik ben van plan om daarna dit 2 of 3 keer per week vol te houden, en eens per kwartaal weer een langere periode. Ik voel me echt goed, energiek en slaap dieper/beter. Het is een methode die me goed past!

Complimenten voor jullie platform, ben zeer enthousiast.
Deze maand Tem je Brein, ik doe weer mee :)

Hartelijks,
Carla
Laatst gewijzigd door Carla Kats op 01 apr 2021, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Krista Voorham

Re: Periodiek Vasten

Bericht door Krista Voorham »

Hoi Carla top dat je zoveel voordelen ervaart!
Ik zit inmiddels op dag 70 van PV en bij mij heeft het extra energie er toch wel een dag of 50 overgedasn voordat ik dat ging ervaren. Maar ja ik doe dan ook maar 1 'challenge' tegelijk... :lol:

Het antwoord op je vraag staat op de site van Sportrusten. Vraag 14 bij de meest gestelde vragen:
https://www.sportrusten.nl/46-vragen-ov ... ek-vasten/

Succes verder! Krista
Carla Kats

Re: Periodiek Vasten

Bericht door Carla Kats »

Ah, dankjewel voor je reactie en verwijzing. Deze ‘hoek’ had ik nog niet gevonden/opgemerkt. Duidelijke uitleg daar mbt mijn vraag! Thx!groet en jij ook succes!Carla
Plaats reactie