na de 30 dagen ;-)

Plaats reactie
Tessa Pelle-Horn

na de 30 dagen ;-)

Bericht door Tessa Pelle-Horn »

Hoi allen,

Misschien een stomme vraag, maar ik ben toch op zoek naar het antwoord! Ik ben half november begonnen met het 30 dagen 5 kg kwijt programma en toen in de 30 dagen ongeveer 4 kg kwijt geraakt. Omdat het zo goed beviel en de rust die het gaf om 3x per dag te eten ben ik er mee door gegaan en inmiddels nog 3 kg extra kwijt. Ik ben nu van 73,7 naar 66,6 kg gegaan. Super fijn natuurlijk, maar ik kom nu bijna op het punt dat ik denk dat het eigenlijk wel prima is mn gewicht, ik hoef niet echt onder de 65 kg te komen. Maar het zo 3x daags eten en geen suikerdips meer en niet meer het huis door op zoek naar zoetigheid omdat mijn lijf daar zo om schreeuwt bevalt eigenlijk prima. Natuurlijk cheat ik zo op zijn tijd nog wel eens lekker maar het terug naar 6-8x eten op een dag en mijn oude gewicht hoef ik niet meer, maar wat nou als ik straks ook niet meer hoef af te vallen...? Ga ik toch weer dingen toevoegen als ik op het gewenste gewicht ben? En denk ik dan aan eetmomenten, vet, koolhydraten of wat dan ook? Of ga ik toch zo door en vindt mijn lijf vanzelf een gewicht wat bij mij past en blijf ik daar dan stabiel op staan? Ik hoop dat iemand hier voor mij duidelijkheid in kan geven!

Groetjes Tessa
Janneke - Sportrusten

Re: na de 30 dagen ;-)

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi beste Tessa,

Zoooo, dat is echt supergoed om te horen zeg!

Je stelt een mooie vraag! Meestal zie ik dat mensen hun natuurlijke gewicht bereiken en met 3 maaltijden per dag goed op gewicht blijven.
Als je gaat merken dat je teveel afvalt dan kun je nog steeds doorgaan met drie maaltijden, maar maak je de maaltijden wat gevulder met extra koolhydraten en wat extra vetten.

Ik verwacht niet dat je naar 'ondergewicht' zult gaan maar dat je je natuurlijke gewicht gaat bereiken.

Mocht het toch te hard gaan, dan kun je zeker weer even contact opnemen, dan denk ik met je mee.

Groetjes Janneke
Plaats reactie