Moet het even kwijt!

Plaats reactie
Marie-José Souren

Moet het even kwijt!

Bericht door Marie-José Souren »

Aangezien ik geen Faceboek, Instagram ed gebruik wil ik hier even mijn ervaring kwijt mbt mijn eerste run-dip-run na de eerste 5 dagen koud afdouchen gedaan te hebben. Vorige week al een geschikte plek in de buurt uitgezocht: een ondiepe poel water net over de grens in Duitsland. Bij het diepe water aldaar staat een bord dat zwemmen verboden is. De familie maakte zich ook al ongerust over mijn plannen... Gelukkig morgen pas code rood, ik weet niet of ik het dan aangedurft had.
Na 8 km rennen op de bestemming. En eigenlijk zonder aarzeling in het water gaan liggen.Om en om op de buik en op de rug, het was net niet diep genoeg helaas. Vooraf al even ademhalingsoefening ingezet. Het ging eigenlijk wel lekkerrr. Ik kreeg ook meteen een gelukzalige gevoel en heeft me een energiekick gegeven die ik nu nog voel ( 4 uur later). Terug gerend zoals Koen vanochtend in zijn filmpje vertelde: met natte korte broek en in mijn geval een nat topje met daarover een droog shirt met lange mouwen. Dat verliep ook prima! Normaal last van Raynaud vingers. nu niet. En ook warme voeten.
Smaakt dus naar meer. Bedankt alle motivatie ;ik ben echt fan van Sportrusten geworden het afgelopen jaar!
Warme groet Marie-José Souren
Janneke - Sportrusten

Re: Moet het even kwijt!

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Aah Marie-José,

Wat een fantastisch mooie ervaring!!
Bedankt voor het delen.

Dit zijn mooie avonturen in je weekend.

Groetjes, Janneke
Lekker lopen

Bericht door Lekker lopen »

Ook gisteren mijn eerste run (3 km) dip (1 minuut) run (8 km) gedaan. Een super ervaring!!!
Het was minder koud dan ik had verwacht. Ik ben dan ook maar 1 minuut in het water geweest, maar het begin is er ;-)
Ondertoezicht van een ervaren dipper Otto durfde ik het aan. Omdat ik snel hele koude (witte) vingers heb, gaf hij de tip om de handen boven het water te houden. Dat ging heel goed! Heel veel dank Sportrusten en Otto!!!!
Janneke - Sportrusten

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Yeahhhhh!!

Zo fijn!

Hulde aan Otto!

Hulde aan jou!
Plaats reactie