10 november heb ik een hersenbloeding gekregen, het lijkt er gelukkig op dat ik zonder veel schade weer verder kan.
Ik zou graag weer opbouwen maar weet eigenlijk niet wanneer ik weer in staat zal zijn hard te lopen. Kan ik het schema vanaf 10-11 pauzeren en later weer eens verder?
Hebben jullie een tip waar ik het schema dan het beste weer mee oppak? Vooraan beginnen? Of pas beginnen als ik alweer in zonde D2 kan lopen?
Uiteraard leg ik het opbouwen ook voor aan de revalidatiearts, maar ben toch benieuwd hoe in jullie schema weer in te stromen. Ik maak het heel graag af!!
Uitgevallen en hoe pauzeer ik het schema?
-
Eveline Wit
- RunningRob - Sportrusten
Re: Uitgevallen en hoe pauzeer ik het schema?
Hoi Eveline,
Ik ben geen arts en heb al helemaal geen verstand van hersenbloedingen, laat staan in relatie tot sporten.
Dus je kunt dit inderdaad het beste even overleggen met je revalidatiearts.
Je kan het schema niet pauzeren, maar je kunt wel de begin- of einddatum aanpassen, en zo het schema in de tijd opschuiven.
Ik denk dat je weer met het schema verder kunt gaan als je weer in D2 kunt lopen.
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag!
Sterkte met je herstel!
Rob
Ik ben geen arts en heb al helemaal geen verstand van hersenbloedingen, laat staan in relatie tot sporten.
Dus je kunt dit inderdaad het beste even overleggen met je revalidatiearts.
Je kan het schema niet pauzeren, maar je kunt wel de begin- of einddatum aanpassen, en zo het schema in de tijd opschuiven.
Ik denk dat je weer met het schema verder kunt gaan als je weer in D2 kunt lopen.
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag!
Sterkte met je herstel!
Rob