EHM, het werkt blijkbaar nu al ^_^

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
mvschooten

EHM, het werkt blijkbaar nu al ^_^

Bericht door mvschooten »

Gisteren de 1/2 marathon van Egmond gelopen, mijn langste afstand ooit tot dan was 12,5 Km. M'n ademhalings oefeningen gedaan, op m'n hartslag gelet en naar m'n licvhaam geluisterd. Zeker gezine m'n recente blessure vond ik dat belangrijk en dat betekende echt stukje rustiger lopen op het strand tegen die harde wind in.

Terug door de duinen kunnen aanhaken bij iemand die een lekker tempo liep wat paste en waarbij ik een prima hartslag kon houden. Laatste 2 Km iets kunnen versnellen en in 2:10:40 over de finish....... heel blij mee ^_^

M'n rusthartslag vanochtend nog steeds 52 en voel me prima. Tuurlijk voel ik wel dat ik gelopen heb en ga dan ook iets minder hardlopen deze week. Ga groepsles "Cycle" doen voor de conditie en "Power" voor kracht en later deze week weer het hardloopscheme oppakken.

/martin
korz

Re: EHM, het werkt blijkbaar nu al ^_^

Bericht door korz »

Goed hoor! wat wordt je volgende wedstrijd?

grtn

Maarten
Lopen met je hart: heerlijk!
mvschooten

Re: EHM, het werkt blijkbaar nu al ^_^

Bericht door mvschooten »

Ik ga de marathon van Rotterdam lopen en denk er nu aan om 21 feb de 15 Km Kievitloop in Bergen op Zoom mee te doen. Past mooi in m'n 100 dagen schema want die geeft 12 Km Sportrusten aan voor 20 feb ^_^

/martin
Plaats reactie