dagen omwisselen

Plaats reactie
rooijens

dagen omwisselen

Bericht door rooijens »

Goedemorgen allemaal,

Mijn vraag is of ik in het schema een rustdag kan omwisselen voor een loopdag? Ik wil de zondag en maandag omruilen, omdat lopen in het weekend mij beter uitkomt ivm werk e.d.

Een andere manier om dit te bereiken zou kunnen zijn om de startdatum te verschuiven zodat trainingen die nu op wo en do zijn dan in het weekend gaan vallen. In dat geval zal ik tegen het einde wel weer opnieuw moeten schuiven zodat de laatste 2 (?) weken weer beter aansluiten op de marathon dag.

Wat is het beste?
Groeten, Mark

PS: mijn schema voor deze week is:

1 Za 02-01 155 10
2 Zo 03-01
3 Ma 04-01 146 6
4 Di 05-01
5 Wo 06-01 Vogels kijken 5
6 Do 07-01 148 9
7 Vr 08-01
RunningRob - Sportrusten

Re: dagen omwisselen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hallo Mark,

Als je de zondag en de maandag omwisselt krijg je twee intensieve dagen achter elkaar, dus dat zou ik niet aanraden.
Dan is het een betere optie de startdatum iets te verleggen. Dan heb je aan het einde misschien een paar dagen "over", daar kun je dan een extra training inlassen.

Het idee bij het schema is dat je nooit twee intensieve dagen achter elkaar hebt, dus je hebt drie intensievere trainingen per week, met minimaal 1 rustdag ertussen. Dan blijft er 1 rustperiode van 2 dagen over, op een van die twee dagen ga je vogels kijken. Als je deze regels in gedachten houdt kun je de trainingen naar believen verschuiven.

met blijde groet,

Rob
rooijens

Bericht door rooijens »

Thanks Rob, ik heb het schema verschoven, prima zo!
Groet, Mark
voordenise

Bericht door voordenise »

Nog even door op de vorige vraag...

Ik wil toch wiselen. In mijn schema staat bv een training op donderdag terwijl ik die op vrijdag doe. Voor zover ik heb geprobeerd kan ik dat niet zelf in mijn schema aanpassen. Klopt dat en....zou dat anders kunnen?

Groeten, Denise
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hallo Denise,

Als je een training resultaat in het schema invult, dan kun je de datum aanpassen, echter je ziet dan nog wel het resultaat bij de oorspronkelijke dag in het schema.
Als je bij "Mijn trainingen" kijkt dan zie je wel de juiste datum.
We zijn continu aan het kijken of het beter kan, en een meer flexibel schema staat op de wensenlijst. Echter het is nog niet bekend wanneer dit beschikbaar komt.

met blijde groet,

Rob
voordenise

Bericht door voordenise »

Dank je Rob!

Ik kan er prima mee uit de voeten hoor en zie het idd bij 'mijn trainingen' wel staan.

Groeten, Denise
Plaats reactie