Ik heb een vraag m.b.t. concreet eetschema's.
De vastenrecepten (boekje periodiek vasten recepten) zijn vrij generiek en het boekje voorbeeldmenu geeft helaas ook niet veel houvast. Ik mis eigenlijk een soort eetschema. Ik doe veel krachtraining en fitness en als ik maar 2 keer per dag ga eten op basis van het voorbeeldmenu dan ben ik bang dat ik echt te weinig binnenkrijg. 2 keer eten zou normal betekeken dat ik min. 600 tot 800kcal moet eten zodat mijn lichaam brandstof uit voeding kan halen zonder roofbouw te bedrijven aan spieren, etc.
Met de recepten en het voorbeeldmenu uit het boekje zie ik dat voor mij niet gebeuren.
Het zou fijn zijn als er een goed en gedetailleerd eetschema per dag met de erbij behorende opsplitsing van macro's zou zijn.
Als ik de recepten zo lees valt mij ook op dat er vrij weinig carbs in zitten. Ik zit op gemiddeld 40% carbs, 30% eiwitten en vetten. Is m.b.t. voeding de bedoeling om in de komende 30 dagen minder carbs te eten (voor de snelle gewichtsafname)? En hoe ziet dan de opbouw na de 30 dagen uit?
Zoals jullie zien... vragen, vragen, vragen
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.