Hallo.
Helaas kan ik nergens het antwoord vinden op mijn vraag. En deze is: hoe hard moet je lopen tijdens vogels kijken? Uit alles wat ik heb kunnen lezen is dat de geplande afstand gaan lopen en kijken wat de vorm van de dag je gaat brengen. Dus de ene keer gaat het harder dan de andere. Het belangrijkste hierbij is dat je niet je hartslagen in de gaten hoeft te houden? Klopt mijn idee hierover?
Groet,
Richard
vogels kijken.
- Janneke - Sportrusten
Re: vogels kijken.
Goedemorgen beste Richard,
Ja, dat klopt helemaal.
Bij het Vogels kijken gaat het erom dat je loopt zonder dat je de 'druk van een horloge' voelt.
Gewoon lopen om te ontspannen, zo ontspannen dat je nog rustig om je heen kunt kijken om de vogels en alle andere mooie verschijnselen die je tegenkomt te ervaren.
Je loopt om lekker te ontspannen en het tempo kan de ene dag dus anders zijn dan de andere inderdaad.
Loop lekker!
Groetjes Janneke
Ja, dat klopt helemaal.
Bij het Vogels kijken gaat het erom dat je loopt zonder dat je de 'druk van een horloge' voelt.
Gewoon lopen om te ontspannen, zo ontspannen dat je nog rustig om je heen kunt kijken om de vogels en alle andere mooie verschijnselen die je tegenkomt te ervaren.
Je loopt om lekker te ontspannen en het tempo kan de ene dag dus anders zijn dan de andere inderdaad.
Loop lekker!
Groetjes Janneke