Eet ik misschien te weinig?
-
Desiree de Jongh
Eet ik misschien te weinig?
Goedemiddag , ik ben 1 mei van start gegaan en voel me energiek en goed. Ik merk dat ik het lastig vindt dat ik niet weet hoeveel je mag eten bij de middag en avond maaltijd. Ik heb het idee dat ik té weinig eet. De ochtenden gaan goed (ik varieer tussen de suggesties uit het schema) , lunch meestal een salade met verse rauwkost en vis (tonijn, zalm of haring) geen brood erbij en ‘s avonds verse groentes met verse soep van uitsluitend verse groentes ( courgette of paprika of wortel of tomaat , ik maak ze allemaal op dezelfde manier, met een beetje olijfolie in de pan , laten stoven en dan met de staafmixer , soms groente bouillonblokje erbij en altijd wel wat peper of paprika poeder. Geen zout. 1x per week eet ik 2 volkomen boterhammen , verder eigenlijk nooit. Ik sport iedere dag een uur naast een wandeling met de hond van 1 tot 1,5 uur. Groet Desiree
- Janneke - Sportrusten
Re: Eet ik misschien te weinig?
Hoi beste Desiree,
Fijn te horen dat je je energiek en goed voelt! Dat doet me goed.
Het is heel lastig om aan te geven hoeveel je moet eten omdat dit per persoon zo afhankelijk is van verschillende factoren.
Als jij merkt dat je zonder honger de dag doorkomt, dan zit je supergoed! Wat merk je zelf aan je lijf? Heb je nog veel trek? Of gaat dit heel goed?
Groetjes Janneke
Fijn te horen dat je je energiek en goed voelt! Dat doet me goed.
Het is heel lastig om aan te geven hoeveel je moet eten omdat dit per persoon zo afhankelijk is van verschillende factoren.
Als jij merkt dat je zonder honger de dag doorkomt, dan zit je supergoed! Wat merk je zelf aan je lijf? Heb je nog veel trek? Of gaat dit heel goed?
Groetjes Janneke