Hallo,
Ik zou graag willen weten of het 30 dagen programma ook geschikt is om alleen te leren meer/beter vet te verbranden tijdens het hardlopen zonder af te willen vallen?
Ik ben een redelijk fanatieke hardloper, maar ik loop regelmatig tegen mijn grenzen aan. Bij afstanden langer dan de halve marathon kom ik vaak de man met de hamer tegen. Ik loop regelmatig op hartslag volgens het sportrusten schema maar merk dan dat mijn tempo bij gelijkblijvende (marathon) hartslag al snel flink terugloopt. Zouden deze twee ‘problemen’ kunnen komen doordat mijn lichaam niet voldoende overschakelt op vetverbranden? En kan ik dit met het 30 dagen programma leren?
Afvallen is voor mij niet nodig; mijn BMI is optimaal.
Programma volgen zonder te willen afvallen
Re: Programma volgen zonder te willen afvallen
Ha Jan, ik doe ook het pgm zonder doel om af te vallen. Ik wil begrijpen hoe ik bewuster kan eten en wat me dat brengt in balans met sporten, ademhaling en kou (leeskoud douchen). Ik heb er zin in deze maand. 
- Janneke - Sportrusten
Re: Programma volgen zonder te willen afvallen
ha beste Jan
Jazeker, dat kan heel goed zelfs, dan neem je gewoon wat meer (goede) koolhydraten, dan raak je geen kilo's kwijt maar kun je wel de voordelen halen uit je vetverbranding.
Groetjes Janneke
Jazeker, dat kan heel goed zelfs, dan neem je gewoon wat meer (goede) koolhydraten, dan raak je geen kilo's kwijt maar kun je wel de voordelen halen uit je vetverbranding.
Groetjes Janneke