Ik ben nu op dag 3 van het programma. Tot nu toe super leuk de berichten en video's met tips te ontvangen.
Ik heb een vraag over tijdstip en hoeveelheid van de onbijt maaltijd. Pre Corona (lees gewoon naar werk gaan) had ik een ritme van 1 banaan met kopje groene thee om 7.30 daarna 1/2 uur naar werk fietsen en dan om 9 of 9.30 mijn bakje volle joghurt met noten en zaden. Dat telt dan eigenlijk als 2 maaltijden of niet ?
Nu doe ik in de ochtend 15-45 minuten joga of fitness op mijn matje en ga daarna aan het werk( home office. ). Ik vind het heel moeilijk om dan de banaan of appel te laten liggen en nuchter oefeningen te doen. En omdraaien en eerst een bak joghurt naar binnen werken is ook lastig wat dat verschuift het schema zo en ben ik bang dat ik niet vol hou tot lunch. En op de dagen dat is sochtends ga hardlopen moet 1×nuchter en 2x met ontbijt moet ik ook nog even zien hoe dat loopt want ik loop liefst in de ochtend.
Lang verhaal .. heb je tips hoe dit aan te pakken ?.Je boodschap voor dag 3 is lijd geen honger
Mvg sonja.