Hoi allemaal,
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zelf ga in Rotterdam mijn eerste marathon lopen op basis van het Sportrusten schema. Ik start volgende week op ongeveer 55 dagen tot de marathon. Ik heb voor sportrusten gekozen omdat ik merkte dat ik wederom overtraind raakte van een regulier schema. Ik zit nu in een rust week vanwege overbelasting en mag volgende week zondag beginnen met lopen (fietsen en roeien mag ik wel)
Zijn er in deze groep meer mensen die het halve schema hebben gevolgd en met succes hebben afgerond? Ik zelf zat wat betreft kilometers op 25KM (als lange duur).
Ik hoor graag jullie verhalen! Ik heb er zin in en kan niet wachten dit schema op te pakken!
Groetjes!
Het halve schema volgen voor de marathon
-
Suzet Miedema
-
Koen - Sportrusten
Re: Het halve schema volgen voor de marathon
Ha Suzet,
Het komt zeker vaker voor dat mensen overstappen van een 'regulier' schema naar het 14-kilometer-schema en dan tussen de 50 of 60 dagen hebben. Als je nu goed uitgerust bent wens ik je veel plezier en succes met het schema.
Op naar Rotterdam!
Koen
Het komt zeker vaker voor dat mensen overstappen van een 'regulier' schema naar het 14-kilometer-schema en dan tussen de 50 of 60 dagen hebben. Als je nu goed uitgerust bent wens ik je veel plezier en succes met het schema.
Op naar Rotterdam!
Koen