100 dagen bijna om
100 dagen bijna om
Zondag a.s. de Halve Marathon van Egmond. Mijn 100 dagen zitten er bijna op.
Toch wel beetje zenuwachtig hoe het zal gaan.
In vergelijking met vorige jaar minder kilometers getraind met het schema van sportrusten.
We gaan het beleven zondag.
Toch wel beetje zenuwachtig hoe het zal gaan.
In vergelijking met vorige jaar minder kilometers getraind met het schema van sportrusten.
We gaan het beleven zondag.
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Re: 100 dagen bijna om
Veel succes en plezier! Laat je weten hoe het is gegaan?
Zelf loop ik de 10,5 kilometer in Egmond.
Zelf loop ik de 10,5 kilometer in Egmond.
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
-
jacquelinemeijers
Succes...ik ben net begonnen met dit programma voor de Halve Marathon..
Laat ff weten he
Gr Jacqueline
Laat ff weten he
Gr Jacqueline
-
Maartendamiandejong
Heel veel succes! Inderdaad erg benieuwd hoe het gaat!
Groet Maarten
Groet Maarten
De halve marathon van Egmond volbracht. Beetje veel wind dat wel, dan is het soms wel lastig om goed op je ademhaling te letten. Mijn eindtijd was 1.55u, iets langzamer dan vorig jaar.
Verder prima gelopen, na de finish voelde ik mij nog prima, niet helemaal kapot of er doorheen.
Het 100 dagen schema heeft dus prima gewerkt. Het schema 90% gevolgd, enkele keer een training laten schieten door griep of echt geen tijd.. Maximale afstand tijdens de trainingen was 10 kilometer. Conditie genoeg voor de 21km.
De ademhalingsoefeningen hebben zeker effect gehad.
Nu even een weekje rust, en dan weer 3x per week trainen. Misschien dit jaar proberen om iets meer op snelheid te aan trainen.
Verder prima gelopen, na de finish voelde ik mij nog prima, niet helemaal kapot of er doorheen.
Het 100 dagen schema heeft dus prima gewerkt. Het schema 90% gevolgd, enkele keer een training laten schieten door griep of echt geen tijd.. Maximale afstand tijdens de trainingen was 10 kilometer. Conditie genoeg voor de 21km.
De ademhalingsoefeningen hebben zeker effect gehad.
Nu even een weekje rust, en dan weer 3x per week trainen. Misschien dit jaar proberen om iets meer op snelheid te aan trainen.
@wervis Gefeliciteerd.
Toont maar weer aan dat het kan met 100 dagen Sportrusten.
Kan jij ter lering aangeven waar jij het meeste baat bij had?
Wat we vooral niet moeten doen? Tips?
Toont maar weer aan dat het kan met 100 dagen Sportrusten.
Kan jij ter lering aangeven waar jij het meeste baat bij had?
Wat we vooral niet moeten doen? Tips?
Vooral de oefeningen voor het hardlopen hebben bij mij effect gehad. En probeer goed op je ademhaling te letten tijdens het lopen. Als je merkt dat het wat minder gaat, dan zul je waarschijnlijk niet goed ademen.(bij mij wel)
Probeer ook af en toe even te trainen met vrienden en pak eens een evenement mee, de spanning voor/tijdens een evenement is heel apart.
Probeer ook af en toe even te trainen met vrienden en pak eens een evenement mee, de spanning voor/tijdens een evenement is heel apart.
-
Koen - Sportrusten
@wervis, gefeliciteerd. Hulde. Hulde. Hulde.
Kunnen we je nu gaan overhalen om de hele marathon van Amsterdam te gaan doen? Met max 14K training?
Groet en geniet nog lekker na, Koen
Kunnen we je nu gaan overhalen om de hele marathon van Amsterdam te gaan doen? Met max 14K training?
Groet en geniet nog lekker na, Koen