Voeding (icm halve marathon)

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
jessicaboer

Voeding (icm halve marathon)

Bericht door jessicaboer »

Beste Rob,

Allereerst verlopen de training weer voorspoedig!

Gisteren zag ik een berichtje voorbij komen wat betreft eten/drinken tijdens de halve marathon. Hierbij wordt gebruikt gemaakt van 2 gelletjes naast het water. Nu is de keuze reuze, dus ik vroeg me af of je iets/merk kon aanraden? Daarnaast is de start van de halve marathon Zwolle pas om 20.15u. Omdat ik wel een beetje een 'lastige buik' heb, had ik al bedacht om mijn diner en lunch om te draaien. Kun je hier in nog iets aanraden wat ik 's middags het beste kan eten? Of is toch het bord met pasta het handigst? Ik zal mijn laatste 3 lange trainingen ook 's avonds lopen en dan ook met die omgedraaide lunch en diner, om een beetje te wennen. Maar omdat ik niet heel erg veel tijd heb om alles uit te proberen, hoopte ik dat je iets kon adviseren.

Alvast bedankt!

Groetjes Jessica
RunningRob - Sportrusten

Re: Voeding (icm halve marathon)

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Jessica,

Dit is erg persoonlijk, dus ik zou toch gewoon een paar kopen en kijken welke je lekker vind. En daar koop je dan een paar meer van. En het liefst ze even uitproberen tijdens een training.

Let er wel op dat je gels hebt die je samen met water moet innemen en gels die je zonder water moet innemen. Let daar dus even op bij het kopen.

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie