Beste mensen,
Ik ga half mei ,tijdens het 30 dagen programma dus,een week op wandelvakantie in Schotland. Dat wordt kamperen en iedere dag toch wel 15 a 20 km wandelen in ruig terrein (Isle of Mull). Normaliter maak ik dan thuis al zakjes klaar met havermout/melkpoeder/gemalen noten/tuttifrutti voor het ontbijt. Evenals maaltijden met thuis zelf gedroogde groenten en fruit uit de dehydrator. Dat is wel aardig wat Kh! Ik haal veel recepten uit het "op pad-kookboek" Hebben jullie voor mij een alternatief Kharm-programma wat ik thuis alvast kan voorbereiden voor een dergelijk actief wandelweekje zonder dat ik hongerklop krijg? Groeten,
eten tijdens wandelvakantie
-
bluehillies
Re: eten tijdens wandelvakantie
ik zou fijn die wandeling gaan doen met de nodige koolhydraten die je beschrijft. Ik verwacht dat je die gewoon 'nodig' hebt. Mijn ervaring met wandelvakanties .. ik kan alles eten en val dan toch nog af
Wellicht een idee om je startdatum na je vakantie te plannen? heb je vast al een heerlijke energieke start gemaakt.
succes en geniet van Schotland!
Wellicht een idee om je startdatum na je vakantie te plannen? heb je vast al een heerlijke energieke start gemaakt.
succes en geniet van Schotland!