opwarmen, cooldown
opwarmen, cooldown
Ik had de vraag eerst op de verkeerde plek gezet, denk ik:
Hoi.
Ik ben aan het begin van de 100 dagen en kom wat vragen tegen in de praktijk...
Zijn de km's voor warmlopen en cool-down onderdeel van de km's van een training, of zijn deze extra?
Ik verwacht extra, maar ik vraag het voor de zekerheid...
Dank jullie wel.
Hoi.
Ik ben aan het begin van de 100 dagen en kom wat vragen tegen in de praktijk...
Zijn de km's voor warmlopen en cool-down onderdeel van de km's van een training, of zijn deze extra?
Ik verwacht extra, maar ik vraag het voor de zekerheid...
Dank jullie wel.
100 dagen programma, in combinatie met Wim Hof.
Doel 1: 30 k wedstrijd 17-02-2019
Doel 2: Düsseldorf marathon 28-04-2019
Doel 1: 30 k wedstrijd 17-02-2019
Doel 2: Düsseldorf marathon 28-04-2019
- RunningRob - Sportrusten
Re: opwarmen, cooldown
Dat is extra, goed gedacht
Blijde groet,
Rob
Blijde groet,
Rob
-
Marjan De prins
is het erg als je geen opwarming en cooling down doet? en als ik dat wel moet doen, hoe doe je het dan? bepaald oefeningen? of zachtjes in- en uitlopen? en hoe lang of hoeveel km dan?
mvg,
Marjan
mvg,
Marjan
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Marjan,
Dat is niet erg. Koen heeft, om te bewijzen dat het Sportrusten programma werkt ook wel eens zich strikt aan de afstanden gehouden zonder in- en uit te lopen.
Als de trianingen bij jou prima gaan zonder in- en uitlopen is het goed. Als je blessure gevoelig bent kant met name het inlopen voorkomen dat blessure terug komt, dus dan zou ik zeker erest inlopen. Ook als je ouder wordt zul je merken dat je eerst even "los" moet lopen voordat je intensief gaat lopen.
Blijde groet,
Rob
Dat is niet erg. Koen heeft, om te bewijzen dat het Sportrusten programma werkt ook wel eens zich strikt aan de afstanden gehouden zonder in- en uit te lopen.
Als de trianingen bij jou prima gaan zonder in- en uitlopen is het goed. Als je blessure gevoelig bent kant met name het inlopen voorkomen dat blessure terug komt, dus dan zou ik zeker erest inlopen. Ook als je ouder wordt zul je merken dat je eerst even "los" moet lopen voordat je intensief gaat lopen.
Blijde groet,
Rob