ademhaling oefeningen

Plaats reactie
opa leo

ademhaling oefeningen

Bericht door opa leo »

hallo allemaal ,ik heb het 100 dagen hardloop programma net opgestart vandaag en zat ook te kijken naar de ademhaling oefeningen en zie dat ik daarmee pas op 4 januari mee zal beginnen, ik zou eerder denken dat het gelijk opgaat met het 100 dagen programma ,maar het zal wel een bedoeling hebben dat dit dit pas 2 mnd later hoeft te beginnen.ik weet dat je het programma eerder kunt starten maar wil dit nog niet doen.
wie kan mij vertellen waarom dit programma later start.
met sportieve groet opa leo
RunningRob - Sportrusten

Re: ademhaling oefeningen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi opa Leo,

Het 100 dagen Sportrusten programma begint gelijk vanaf dag 1 met ademhalingsoefeningen en dit is ook een wezenlijk onderdeel gedurende de hele 100 dagen. Dus niet na 2 maanden... Gaat er iets fout?

Blijde groet,

Rob
opa leo

Bericht door opa leo »

RunningRob - Sportrusten schreef:Hoi opa Leo,

Het 100 dagen Sportrusten programma begint gelijk vanaf dag 1 met ademhalingsoefeningen en dit is ook een wezenlijk onderdeel gedurende de hele 100 dagen. Dus niet na 2 maanden... Gaat er iets fout?

Blijde groet,

Rob
hoi rob bedankt voor de reactie maar ik denk inderdaad dat de ademhaling sessie het fout doet er staat werkelijk dat het 4 januari moet gaan beginnen
gr leo
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Leo,

Ik heb het gevoel dat we langs elkaar praten. Als je nu inlogt bij "Mijn Sportrusten" en je kiest "100 dagen Sportrusten" dan kom je op de pagina met je schema. Scrol je nu naar beneden dan zie je een groene balk met de aanwijzingen die je gedurende de 100 dagen krijgt. Dag 1 begint hier met "Je gaat beginnen: een ademhalingsoefening". De overige dagen zijn nog niet vrijgegeven want vandaag is je eerste dag.

Als het goed is krijg je deze aanwijzingen ook via de mail, maar het zou kunnen dat, als je het schema vandaag hebt aangemaakt, je de eerste nog moet krijgen. De komende dagen moet je in ieder geval wel de mailtjes krijgen.

Mocht je er niet uitkomen, of mocht er nog iets niet kloppen dan hoor ik het graag!

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie