Man met de hamer
Man met de hamer
Gisteren werd me verteld dat iedereen tijdens
de marathon de man met de hamer tegen komt
Tijdens een training moet je ervaren wat dat is
Met 14 km trainen gaat dat niet lukken.
de marathon de man met de hamer tegen komt
Tijdens een training moet je ervaren wat dat is
Met 14 km trainen gaat dat niet lukken.
- RunningRob - Sportrusten
Re: Man met de hamer
Hoi Wermink,
Ik zou zeggen: zoek in de koffiehoek de verslagen van de lopers op die met het 14k schema de marathon heb gelopen.
Die zeggen genoeg.
Blijde groet,
Rob
Ik zou zeggen: zoek in de koffiehoek de verslagen van de lopers op die met het 14k schema de marathon heb gelopen.
Die zeggen genoeg.
Blijde groet,
Rob
Ik ben de man met de hamer niet tegen gekomen;). Ik heb ook regelmatig getrained vóór het eten, in de warmte en met vermoeidheid. Dus ik zou zeggen: gewoon lekker blijven Sportrusten, zorg dat je ook bij “niet-optimale” omstandigheden traint en laat de man met de hamer gewoon lekker een verbouwing doen ofzo
. (Leiden marathon, mei 2018)
Ik heb tot nu toe 3 marathons gelopen, en elke keer de man met de hamer tegengekomen. En ook al net iets te vroeg, zo rond kilometer 30. Overigens, ik weet niet of het op de dag van de marathon beter zou zijn gegaan als ik die man ook al tijdens training een keer was tegengekomen.
Dit wordt de eerste keer met Sportrusten. Zou heel leuk zijn als het deze keer vlekkeloos gaat.
Dit wordt de eerste keer met Sportrusten. Zou heel leuk zijn als het deze keer vlekkeloos gaat.
-
Marcel1969
September Berlijn wordt mijn 4de maraton en de 2de met sportrusten. De eerste 2 marathons ook na 30 km de man met de hamer tegen gekomen. Dit jaar in april de marathon van rotterdam gelopen voor het eerst met het sportrustenschema. Vanaf km 30 zitten wachten op de man met de hamer maar die was ondanks de warmte gelukkig thuis gebleven. Vertrouw op jezelf en doe de trainingen en de ademhalingsoefeningen dan gaat het zeker goed komen.
Succes! Gr Marcel
Succes! Gr Marcel