Ervaring sportrusten
Ervaring sportrusten
Samen hebben mijn man en ik het sportrusten gevolgd.
We zijn van mening niet te oordelen zonder zelf te ervaren.
De eerste weken waren we enthousiast en daarna begon het te vervelen. Steeds herhaling. De afwisseling zochten we in de routes.
We hadden prima ondersteuning van een sportrustenvertegenwoordigster, dus daar lag het niet aan.
We hebben ons aan het schema gehouden maar hadden voor het eerst niet het gevoel klaar te zijn om een marathon te lopen.
Gisteren... het was warm. Erg warm.Op zich kunnen we daar beide goed tegen.
We liepen beide ons eigen marathon maar achteraf bleek dat we beide halverwege besloten er een halve van te maken.
Onze sportrustenbegeleidster liep een toptijd en werd tweede. Voor haar werkt het prima.
Voor ons helaas niet. Geen mens is gelijk.
Gezien we beide het pakket moesten aanschaffen vinden we het wel prijzig. Met 1 pakket hadden we het ook kunnen doen.
Bedankt om het toch te mogen ervaren.
Succes !
We zijn van mening niet te oordelen zonder zelf te ervaren.
De eerste weken waren we enthousiast en daarna begon het te vervelen. Steeds herhaling. De afwisseling zochten we in de routes.
We hadden prima ondersteuning van een sportrustenvertegenwoordigster, dus daar lag het niet aan.
We hebben ons aan het schema gehouden maar hadden voor het eerst niet het gevoel klaar te zijn om een marathon te lopen.
Gisteren... het was warm. Erg warm.Op zich kunnen we daar beide goed tegen.
We liepen beide ons eigen marathon maar achteraf bleek dat we beide halverwege besloten er een halve van te maken.
Onze sportrustenbegeleidster liep een toptijd en werd tweede. Voor haar werkt het prima.
Voor ons helaas niet. Geen mens is gelijk.
Gezien we beide het pakket moesten aanschaffen vinden we het wel prijzig. Met 1 pakket hadden we het ook kunnen doen.
Bedankt om het toch te mogen ervaren.
Succes !
Re: Ervaring sportrusten
Maar even een vraagje: hoe weet je nou of het niet werkt, als je geen hele marathon hebt gelopen, maar uiteindelijk een halve? Ben ik benieuwd naar.
Dat we beide halverwege hebben besloten de halve te doen betekent voor ons genoeg. Nooit eerder dit zelfs maar overwogen.
Maar zoals ik zei voor een ander kan het prima werken.
Maar zoals ik zei voor een ander kan het prima werken.
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Desiree,
jammer dat het niet gelukt is...
Wat is nu de reden geweest om te stoppen? Geen energie meer? Kramp? Spierpijn?
Het was inderdaad erg warm, wat een marathon extra zwaar maakt...
Mocht het toch nog eens willen proberen dan hoor ik het graag!
En dan kost het je niets
Blijde groet,
Rob
jammer dat het niet gelukt is...
Wat is nu de reden geweest om te stoppen? Geen energie meer? Kramp? Spierpijn?
Het was inderdaad erg warm, wat een marathon extra zwaar maakt...
Mocht het toch nog eens willen proberen dan hoor ik het graag!
En dan kost het je niets
Blijde groet,
Rob
Hallo Rob,
Bedankt voor het aanbod. De reden? Ja zeg het maar. Was zeker van plan om uit te lopen.
Het heeft zeker zijn voordelen maar past niet bij ons.
Ondanks dat hebben we er wel iets aan gehad. Die dingen nemen we mee als positieve ervaring.
Sportieve groetjes
Van ons
Bedankt voor het aanbod. De reden? Ja zeg het maar. Was zeker van plan om uit te lopen.
Het heeft zeker zijn voordelen maar past niet bij ons.
Ondanks dat hebben we er wel iets aan gehad. Die dingen nemen we mee als positieve ervaring.
Sportieve groetjes
Van ons