LOOPMAATJE(s) gezocht omg. Amsterdam voor London Marathon

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
MarjoleineJC

LOOPMAATJE(s) gezocht omg. Amsterdam voor London Marathon

Bericht door MarjoleineJC »

Hi,

Ik ben aan het trainen (2e keer) met 100dgn programma voor de marathon van London. Deze is op 22 april. In die maand is ook Rotterdam en Parijs. Zijn er lopers die in Amsterdam (Centrum/Oost) wonen en het leuk vinden om samen te trainen? Laat het me dan even weten, wellicht kunnen we een aantal keren gezamenlijk wat plannen. Werkt motiverend en stimulerend.
(Streeftijd Marathon 4:00 - 4:15 uur - ter indicatie)

Marjoleine
MrsSjaan

Re: LOOPMAATJE(s) gezocht omg. Amsterdam voor London Maratho

Bericht door MrsSjaan »

Wat leuk! Ik start dan met de Antwerpen marathon, ik woon wel in Adam, maar dan aan de uiterste westkant, dus afspreken lijkt mij lastig. Ik ga er ook wat langzamer over doen (rond de 4.20 - 25). Wel leuk om de ervaringen van anderen te horen!

Ik vind het lastig om via een schema te trainen, zeker omdat ik fietsen ook heel leuk vind én net gestart ben aan een nieuwe fulltime baan 'n omdat veel hardlopers in mijn omgeving mij voor gek verklaren. Ik loop in een reguliere marathon training mee, en iedereen zit al op de 2 tot 3 uur training.
MarjoleineJC

Bericht door MarjoleineJC »

Hoi,
Waar met wie loop je in een reguliere marathon training mee?
Is dat een loopvereniging of eigen groepje?

Idd kijken niet sportrusters wat raar tegen deze methode aan. Ik heb Amsterdam ook gedaan met dit programma. Ga het nu voor een tweede keer doen, maar ga op de zaterdagen wel wat langere DL doen. Mijn voornemen is nu om elke week op de zaterdag de DL met 2 km te verlengen.

Beetje van mezelf en van Sportrusten

Groet,
Marjoleine
MrsSjaan

Bericht door MrsSjaan »

Ik loop met een vereniging mee (Running Holland), superleuke trainingen in het Amsterdamse bos en een hele leuke groep: alleen ik loop erg weinig ivm de rest. En dat maakt wel eens onzeker. Zeker omdat ik eigenlijk dit schema ben begonnen omdat ik in aanloop naar mijn eerste marathon geblesseerd ben geraakt. Toen heb ik redelijk traditioneel getraind en redelijk mijn km gemaakt.

Afgelopen zondag wel de HM in Schoorl gedaan, gewoon omdat deze erg leuk is. Ingedeeld in de eerste 7 km mijn rustigste hartslag, 2e deel mijn hogere marathon hartslag en vervolgens de laatste 7 km meer doorgelopen. Het ging heel goed, alleen vind ik het wel echt lastig om zelf vertrouwen te hebben om dan een hele te lopen. Het was wel heel ontspannen om alleen maar op hartslag te letten.
Plaats reactie