kustmarathon

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Bobbi

kustmarathon

Bericht door Bobbi »

Over ruim een week is het tijd voor de kustmarathon. Ik loop hem voor het eerst. Best spannend.
Ik heb gezien dat het om 15.30 uur hoog water is. Dat betekent weinig hard zand. De marathon start om 12 uur en na 20 km bereiken we het strand. Mijn vraag is, is het zinvol om wat sneller te starten, zodat ik iets eerder het strand bereik en daar dan mogelijk wat makkelijker loop? Of raden jullie dat toch af.

Groetjes Bobbi
roccoemmaneel

Re: kustmarathon

Bericht door roccoemmaneel »

Zeker niet te snel starten! Gewoon op hartslag lopen en dan maar iets langzamer. Anders ga je kapot. Succes!
Bobbi

Bericht door Bobbi »

Bedankt, dan ga ik toch maar rustig van start.
WouterMonden

Bericht door WouterMonden »

Bobbi, hoe is het gegaan? Ik liep hem ook. Op het strand bleef mijn HR lekker laag en haalde ik heel veel mensen in. Daar werd ik helaas direct nadat we van het strand af waren keihard voor afgestraft met loodzware benen. De wind en hoogtemeters maakte dat ik mijn ademhaling lastig op peil kon houden. Ik ben gefinished in 4:46.
Bobbi

Bericht door Bobbi »

Hoi Wouter,

Ik vond het echt afzien. Loodzwaar. Tot Vrouwenpolder ging het prima. Op het strand kreeg ik kramp. Dat is in de manteling alleen maar erger geworden. Vanaf West Kapelle ging het weer wat beter. Ik heb hem uitgelopen in 5,26. Daar ben ik super trots op. Ik had van te voren niet verwacht dat ik het zou gaan redden, maar het is toch gelukt :D

Groetjes Bobbi
Plaats reactie