Ik heb toen ik net begon met het schema (ik ben nu net over de helft) eens de vraag gesteld of het 'kwaad' kon dat ik de Halve van Amsterdam op 15 okt loop en dan drie weken later de Berenloop marathon op Terschelling.
Het antwoord was toen dat ik die halve best kon doen, maar dan op marathonhartslag en dat klinkt best ok.
Alleen zou ik nu graag willen weten wat ik moet doen in de week ervoor en de week erna. Het lijkt me namelijk bes een aanslag op m'n lijf en ik zou daarna veel hersteltijd willen inlassen, maar na 3 weken moet ik toch echt die 42 km hollen (mijn eerste keer... enggg!)
Ook staan er normaal gesproken in je laatste week alleen nog die piepkorte loopjes van 12 minuten op de planning, maar dan mis ik een training van 14 en eentje van 12 km en dat is wel wat veel...
Heeft iemand een goed idee over hoe ik rondom die halve van Amsterdam mijn weken nu in moet delen, zonder dat mijn marathon op 5 november 'gevaar loopt'?
(de halve niet lopen is ook een optie wat mij betreft hoor, want ik kan iemand blij maken met m'n startnummer