online schema te laat gestart
online schema te laat gestart
Hallo allemaal,
Ik heb deze avond het webinar gevolgd en vorige week las ik het boek 'Marathonrevolutie'.
Ik wil me op deze manier voorbereiden op de 'Marathon van Gent'.
Die is al op 28/10.
Ik heb net ook het onlineprogramma aangeschaft.
Nu blijkt dat ik zelf het schema niet goed had uitgeteld blijkbaar.
Zo dacht ik dat ik vandaag 11km op marathonhartslag moest lopen, terwijl mijn persoonlijk schema dat ik net kreeg, zegt dat ik 5km vogels kijken had moeten doen.
Morgen staat 8km op het programma en donderdag dan pas 11km.
Wissel ik deze trainingen om (morgen vogels kijken en donderdag 8km) of val ik nu gewoon in.
Wat dan betekent dat ik het vogels kijken deze week niet doe, en dus 2 dagen na elkaar op marathonhartslag loop.
Groetjes
Isabel
Ik heb deze avond het webinar gevolgd en vorige week las ik het boek 'Marathonrevolutie'.
Ik wil me op deze manier voorbereiden op de 'Marathon van Gent'.
Die is al op 28/10.
Ik heb net ook het onlineprogramma aangeschaft.
Nu blijkt dat ik zelf het schema niet goed had uitgeteld blijkbaar.
Zo dacht ik dat ik vandaag 11km op marathonhartslag moest lopen, terwijl mijn persoonlijk schema dat ik net kreeg, zegt dat ik 5km vogels kijken had moeten doen.
Morgen staat 8km op het programma en donderdag dan pas 11km.
Wissel ik deze trainingen om (morgen vogels kijken en donderdag 8km) of val ik nu gewoon in.
Wat dan betekent dat ik het vogels kijken deze week niet doe, en dus 2 dagen na elkaar op marathonhartslag loop.
Groetjes
Isabel
-
Matthijs Marell
Re: online schema te laat gestart
Volgens mij kun je vrij omwisselen in een week... Maar voor de zekerheid even afwachten wat Rob zegt 
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Isabel,
Als je naar "Volledig schema" gaat, en dan kiest voor "Gegevens aanpassen" kun je zelf je weekindeling maken.
Wat je op welke dag je wat doet maakt niet zoveel uit, als je de rustdagen maar goed verdeelt over de week. Dat betekent dat je geen 2 rustdagen achter elkaar hebt. Dat betekent tevens dat je ergens in de week 2 dagen achter elkaar. Doe op 1 van deze dagen vogels kijken om het schema evenwichtig te houden.
met blijde groet,
Rob
Als je naar "Volledig schema" gaat, en dan kiest voor "Gegevens aanpassen" kun je zelf je weekindeling maken.
Wat je op welke dag je wat doet maakt niet zoveel uit, als je de rustdagen maar goed verdeelt over de week. Dat betekent dat je geen 2 rustdagen achter elkaar hebt. Dat betekent tevens dat je ergens in de week 2 dagen achter elkaar. Doe op 1 van deze dagen vogels kijken om het schema evenwichtig te houden.
met blijde groet,
Rob
Dan heb ik het goed gedaan....