Schema een dag naar voren, maar wedstrijddatum wel hetzelfde
-
Sannybarnshed
Schema een dag naar voren, maar wedstrijddatum wel hetzelfde
Hoi!
Ik heb vrijdag mijn eerste training van mn schema voor de Berenloop gedaan. Eigenlijk start het schema zaterdag, maar dan komen de loopdagen niet goed uit.
De Berenloop is op 5 nov en ik zou als loopdagen graag vrijdag, zondag, dinsdag en woensdag hebben. Is dat aan te passen?
Nu ontvang ik de fijne mailtjes steeds een dag na de training en dat vind ik jammer.
Groetjes, Sanderijn
Sannybarnshed
Ik heb vrijdag mijn eerste training van mn schema voor de Berenloop gedaan. Eigenlijk start het schema zaterdag, maar dan komen de loopdagen niet goed uit.
De Berenloop is op 5 nov en ik zou als loopdagen graag vrijdag, zondag, dinsdag en woensdag hebben. Is dat aan te passen?
Nu ontvang ik de fijne mailtjes steeds een dag na de training en dat vind ik jammer.
Groetjes, Sanderijn
Sannybarnshed
-
Sannybarnshed
Re: Schema een dag naar voren, maar wedstrijddatum wel hetze
Ben ik weer 
Ik heb zelf de trainingsdagen kunnen aanpassen, maar nu blijft mn eerste training op zaterdag staan en die is niet meer aanklikbaar. Er staat nog steeds dat mijn schema start(te) op 29 juli.
Ik hoop dat het nog zo is aan te passen dat ik de juiste mailtjes op de juiste dagen binnenkrijg, zodat alles weer klopt en dat de trainingsgegevens die ik voor de eerste training had ingevuld nog ergens bewaard zijn gebleven
Hellup!
Ik heb zelf de trainingsdagen kunnen aanpassen, maar nu blijft mn eerste training op zaterdag staan en die is niet meer aanklikbaar. Er staat nog steeds dat mijn schema start(te) op 29 juli.
Ik hoop dat het nog zo is aan te passen dat ik de juiste mailtjes op de juiste dagen binnenkrijg, zodat alles weer klopt en dat de trainingsgegevens die ik voor de eerste training had ingevuld nog ergens bewaard zijn gebleven
Hellup!
- RunningRob - Sportrusten
Hoi,
Op dezelfde pagina kun je ook de einddatum aanpassen. Als je die juist zet moet het goed komen!
Met blijde groet,
Rob
Op dezelfde pagina kun je ook de einddatum aanpassen. Als je die juist zet moet het goed komen!
Met blijde groet,
Rob
-
Sannybarnshed
Dank voor de reactie!
Mijn teainingsdagen en einddatum kloppen nu idd, alleen is de eerste training op zaterdag 29 juli blijven staan, waardoor de mail nu zegt dat ik op dag 4 zit, terwijl dat eigenlijk dag 5 is. Het klopt wel gewoon dat ik vandaag vogels ga kijken, dus de inhoud vd mail klopt, maar het dagnummer niet. De eerste trainingsgegevens kan ik ook niet bekijken.
Op zich werkt het dus, maar ik vind het stiekem wel jamner dat nu mijn geplakte stickertjes op de 100 dagenkalender niet kloppen...
Kan iemand vanaf de 'achterkant' van het systeem iets aanpassen?
Mijn teainingsdagen en einddatum kloppen nu idd, alleen is de eerste training op zaterdag 29 juli blijven staan, waardoor de mail nu zegt dat ik op dag 4 zit, terwijl dat eigenlijk dag 5 is. Het klopt wel gewoon dat ik vandaag vogels ga kijken, dus de inhoud vd mail klopt, maar het dagnummer niet. De eerste trainingsgegevens kan ik ook niet bekijken.
Op zich werkt het dus, maar ik vind het stiekem wel jamner dat nu mijn geplakte stickertjes op de 100 dagenkalender niet kloppen...
Kan iemand vanaf de 'achterkant' van het systeem iets aanpassen?
-
runningmaster
Ik heb een vraag die hierop lijkt. Mijn startdag was op zaterdag en de wedstrijddag is netjes op zondag op de goede datum. MAAR .... voor mij is dat niet logisch. Mijn lichaam raakt gewend aan de zaterdag, maandag, woensdag en donderdag. Terwijl mijn lichaam gewend zou moeten zijn op de zondag te lopen. Bovendien zijn de meeste wedstrijden (en/of andere lopen) op een zondag. Nu word ik bijvoorbeeld geacht VOLUIT te lopen op een donderdag en dat terwijl er dan bij staat dat het het best is dat in een wedstrijd te doen !
Ik heb mijn schema dus aangepast en doe alles een dag later (vanwege die zondag), maar loop hierbij tegen hetzelfde aan: de mail klopt niet met de gelopen dag. Ik heb daar niet zo'n moeite mee, maar ik vind het wel apart.
Ben benieuwd naar jullie reactie.
Henk
Ik heb mijn schema dus aangepast en doe alles een dag later (vanwege die zondag), maar loop hierbij tegen hetzelfde aan: de mail klopt niet met de gelopen dag. Ik heb daar niet zo'n moeite mee, maar ik vind het wel apart.
Ben benieuwd naar jullie reactie.
Henk
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Dag Henk,
Heb je je weekschema aangepast zodat je ook op een zondag loopt?
Welke mails kloppen er dan niet?
Groet,
Mark
Heb je je weekschema aangepast zodat je ook op een zondag loopt?
Welke mails kloppen er dan niet?
Groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
-
runningmaster
Ik moet eigenlijk op zaterdag lopen, maar loop dus op zondag. De mails komen dan eigenlijk een dag te vroeg. Maar dat is geen probleem hoor. Het viel me alleen op dat het schema op zich dus klopt - het eindigt op de wedstrijddag zondag- maar de training zelf is dus eigenlijk nooit op zondag. Je lichaam dus 3 maanden bezig is zich in te stellen op zaterdag te lopen en dan wordt het één dag later. Dat lijkt niet zo erg, maar net zoals bij je ademhaling kan dit dus wel "enorm" verschillen. Verder geen punt van maken, het was meer een opmerking.
Hoi Henk,
Ik krijg toch de indruk dat we langs elkaar heen aan het praten zijn.
Via "Mijn trainingen" en dan "Gegevens aanpassen" kun je zelf instellen wanneer je welke training doet en op welke dag. En dan kun je dus gewoon je training instellen op zondag.
De meeste mails zijn trainingsonafhankelijk, en zijn gewoon algemene tips die niet aan een bepaalde dag gekoppeld zijn... In die zin kunnen ze dus niet een dag te vroeg of te laat komen...
Of zit ik er ook naast?
met blijde groet,
Rob
Ik krijg toch de indruk dat we langs elkaar heen aan het praten zijn.
Via "Mijn trainingen" en dan "Gegevens aanpassen" kun je zelf instellen wanneer je welke training doet en op welke dag. En dan kun je dus gewoon je training instellen op zondag.
De meeste mails zijn trainingsonafhankelijk, en zijn gewoon algemene tips die niet aan een bepaalde dag gekoppeld zijn... In die zin kunnen ze dus niet een dag te vroeg of te laat komen...
Of zit ik er ook naast?
met blijde groet,
Rob
-
runningmaster
Ha Rob
je hebt gelijk met dat schema. Ik heb dat eigenlijk nooit gezien. Ik zag mijn aanvankelijke schema, heb dat uitgeprint en nooit in de gaten gehad dat ik dat kan aanpassen !
"Learning all the time"
Henk
je hebt gelijk met dat schema. Ik heb dat eigenlijk nooit gezien. Ik zag mijn aanvankelijke schema, heb dat uitgeprint en nooit in de gaten gehad dat ik dat kan aanpassen !
"Learning all the time"
Henk
Mooi dat het opgelost is
Succes!
Succes!