3 trainingen per week, welke niet?
3 trainingen per week, welke niet?
Dag team,
De 3e week is ingegaan, best pittig die halve marathon tempo's. Het schema staat nu op 4 trainingen, ik kom maar aan drie. Welke laat ik het beste vallen?
Alvast bedankt!
Groet Loes
De 3e week is ingegaan, best pittig die halve marathon tempo's. Het schema staat nu op 4 trainingen, ik kom maar aan drie. Welke laat ik het beste vallen?
Alvast bedankt!
Groet Loes
- RunningRob - Sportrusten
Re: 3 trainingen per week, welke niet?
Hoi Loes,
Als je moet kiezen laat dan het vogels kijken vervallen.
Met blijde groet,
Rob
Als je moet kiezen laat dan het vogels kijken vervallen.
Met blijde groet,
Rob
-
RichardvanDijk
Hoi Rob.
Deze vraag heb ik ook tijdens mijn eerste dag gesteld en toen kreeg ik te horen dat je dan het beste de intensieve kan laten vallen? wat klopt er nu?
met vriendelijke groet,
Richard
Deze vraag heb ik ook tijdens mijn eerste dag gesteld en toen kreeg ik te horen dat je dan het beste de intensieve kan laten vallen? wat klopt er nu?
met vriendelijke groet,
Richard
Re: 3 trainingen per week, welke niet?.
Vogels kijken, kun je laten vervallen. Intensief is handig om je tempo te verhogen. Vogels kijkende. Je ook vervangen door een andere sport: tennis, fietsen etc.
Grtn Maarten
Grtn Maarten
Lopen met je hart: heerlijk!
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Richard,
Met blijde groet,
Rob
Het antwoord is inderdaad vogels kijken. Ik heb even je vraag proberen op te zoeken maar hem niet gevonden. Kan het zijn dat dit was in combinatie met andere sporten?RichardvanDijk schreef:Hoi Rob.
met vriendelijke groet,
Richard
Met blijde groet,
Rob