Eerder een halve marathon lopen
Eerder een halve marathon lopen
Goedenavond,
Op 18 juni ben ik begonnen met het halve marathon schema van 100 dagen Sportrusten.
Nu was de planning om op 24 sept de halve marathon te gaan lopen.
Nu is het een beetje omgegooid.
Nu wil ik 10 sept tijdens de Markstadrun ook de halve marathon lopen. Die week daarna de DTD loop en die week daarop weer een halve marathon.
Hoe kan het best de laatste drie weken van het schema volgen?
Sportieve groetjes Brenda Pelgrim
Op 18 juni ben ik begonnen met het halve marathon schema van 100 dagen Sportrusten.
Nu was de planning om op 24 sept de halve marathon te gaan lopen.
Nu is het een beetje omgegooid.
Nu wil ik 10 sept tijdens de Markstadrun ook de halve marathon lopen. Die week daarna de DTD loop en die week daarop weer een halve marathon.
Hoe kan het best de laatste drie weken van het schema volgen?
Sportieve groetjes Brenda Pelgrim
- RunningRob - Sportrusten
Re: Eerder een halve marathon lopen
Hoi Brenda,
Vol programma
Ik zou voor de eerste halve het programma van de laatste week aanhouden, dus dat je uitgerust aan de start van de halve begint.
De weken voor de dtd en de tweede halve zou ik alleen een keer gaan vogels kijken, of een 12min loopje.
Let op je rusthartslag dat je goed hersteld. In principe moet dit "schema" te doen zijn, zeker als vaker halve hebt gelopen maar pas wel op voor blessuren.
met blijde groet,
Rob
Vol programma
Ik zou voor de eerste halve het programma van de laatste week aanhouden, dus dat je uitgerust aan de start van de halve begint.
De weken voor de dtd en de tweede halve zou ik alleen een keer gaan vogels kijken, of een 12min loopje.
Let op je rusthartslag dat je goed hersteld. In principe moet dit "schema" te doen zijn, zeker als vaker halve hebt gelopen maar pas wel op voor blessuren.
met blijde groet,
Rob
Re: Eerder een halve marathon lopen
Super bedankt