Afstand en duur oerzicht
Afstand en duur oerzicht
Hallo hoi
Ik volg het 100 dagen schema, en in het onderdeel mijn Trainingen heb ik een totaal overzicht.
Ik kan dan selecteren per type training. Ik zie ook een totaal van alle trainingen. Maar daar klopt iets niet qua duur!
Het volgende wordt aangegeven:
Er zijn 37 trainingen gevonden met een totale afstand van 354,68 kilometer en een duur van 15:31:59.
En dat laatste is niet juist! Zou volgens mij zo rond de 39 uur zijn. Gaat hier iets verkeerd in de telling of is het getal 15:31:59 op een andere manier te verklaren?
Tevens de vraag: is het mogelijk om deze overzichten te exporteren zodat ik ze ook na mijn abonnement kan inzien?
Lieve groet
Marion
Ik volg het 100 dagen schema, en in het onderdeel mijn Trainingen heb ik een totaal overzicht.
Ik kan dan selecteren per type training. Ik zie ook een totaal van alle trainingen. Maar daar klopt iets niet qua duur!
Het volgende wordt aangegeven:
Er zijn 37 trainingen gevonden met een totale afstand van 354,68 kilometer en een duur van 15:31:59.
En dat laatste is niet juist! Zou volgens mij zo rond de 39 uur zijn. Gaat hier iets verkeerd in de telling of is het getal 15:31:59 op een andere manier te verklaren?
Tevens de vraag: is het mogelijk om deze overzichten te exporteren zodat ik ze ook na mijn abonnement kan inzien?
Lieve groet
Marion
- RunningRob - Sportrusten
Re: Afstand en duur oerzicht
Haha, je hebt gelijk, ik heb 367 km gelopen in 8 uur. Het lijkt erop dat het aantal dagen is weggevallen. Immers 39 uur (in jouw geval) is ongeveer 1 dag (24uur) + 15 uur.
Ik zal Mark vragen hiet naar te kijken, en hij kan ook je tweede vraag beantwoorden.
Met blijde groet,
Rob
Ik zal Mark vragen hiet naar te kijken, en hij kan ook je tweede vraag beantwoorden.
Met blijde groet,
Rob
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Scherp..! Daar ging iets mis.
Zou nu goed moeten staan.
Groet,
Mark
Zou nu goed moeten staan.
Groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
Hoi Mark
Ja staat nu goed, dank je wel.
Rest nog antwoord op mijn tweede vraag
" is het mogelijk om deze overzichten te exporteren zodat ik ze ook na mijn abonnement kan inzien?"
Lieve groet
Marion
Ja staat nu goed, dank je wel.
Rest nog antwoord op mijn tweede vraag
" is het mogelijk om deze overzichten te exporteren zodat ik ze ook na mijn abonnement kan inzien?"
Lieve groet
Marion
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Dag Marion,
Het is helaas nog niet mogelijk om overzichten te exporteren.
Je zou de gegevens kunnen afdrukken of kopiëren en plakken in bijvoorbeeld Excel.
Een exportfunctie staat wel op het wensenlijstje, maar ik kan nog niet aangeven wanneer dit beschikbaar is.
Vriendelijke groet,
Mark
Het is helaas nog niet mogelijk om overzichten te exporteren.
Je zou de gegevens kunnen afdrukken of kopiëren en plakken in bijvoorbeeld Excel.
Een exportfunctie staat wel op het wensenlijstje, maar ik kan nog niet aangeven wanneer dit beschikbaar is.
Vriendelijke groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark
Mark