De laatste paar honderd meter op de coolsingel klonk Coldplay "Nobody said it was easy" door de speakers.
Zingend en met veel voldoening heb ik hem uitgelopen. Helemaal gaaf!!!!!
Mijn reis naar de marathon met sprotrusten was mooi. Het werkt ook voor mij!
De laatste 10 waren zwaar, af en toe een stukje gewandeld, maar steeds maar korte stukjes en het publiek heeft me de laatste 5 km heerlijk geholpen! Wat ik bijzonder vond is dat mijn hartslag en ademhaling nooit in de problemen zijn geweest. Alleen mijn benen begonnen echt pijn te doen...
Ik heb hem gelopen in 4:57 en mijn target was 4:30, wat ook zou moeten kunnen op basis van mijn beste 10 km tijd. Als ik heel eerlijk ben dan geloof ik niet dat ik die 4:30 nog in mijn benen had in de aanloop naar de Marathon. In de 100 dagen is mijn snelheid niet echt verbeterd en misschien wel iets afgenomen. Halverwege was ik sneller op de 10 dan later. Maar ja, onderbreking door een griepje dat een beetje bleef hangen gedurende 2 a 3 weken, druk op werk en gezin, daarna weer verkouden in de laatste 2 weken...
Dus ja, ik heb hem wel uitgelopen zonder die enorm lange duurtrainingen en ik ben er trots op!
Over 2 maanden Roparun! Daarna lekker rustig aan mijn snelheid werken en volgend jaar misschien weer??
Groet, Gert
"Nobody said it was easy"
- RunningRob - Sportrusten
Re: "Nobody said it was easy"
Gefeliciteerd met je prestatie! Dank voor je verslag
Met blijde groet,
Rob
Met blijde groet,
Rob