2 x12 minuten

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Stephanv

2 x12 minuten

Bericht door Stephanv »

Hallo,

Zondag is mijn laatste 14km en maandag staat dan meteen 12 minuten tegen marathon hartslag op het programma.
Is niet wat kort op elkaar? Als dat nodig is voor de marathon misschien is het dan beter dat ik fiets?
Michiel@SportrustenAvenhorn

Re: 2 x12 minuten

Bericht door Michiel@SportrustenAvenhorn »

Heb je je schema wat verschoven dan? Ma, Wo, Do, Za zijn de trainingsdagen. Je hebt dan op zondag een rustdag.
Als je hebt opgeschoven zou je dus op dinsdag en donderdag 12 minuten doen.
gr. Michiel
Stephanv

Bericht door Stephanv »

Inderdaad verschoven naar di, do, za en zondag.
Online schema verschuift mee, behalve die 2x12 minuten dus daarom dacht ik dat het misschien belangrijk was om die ook op ma en do uit te voeren.

Zal di en do de 12 minuten plannen als dat de oplossing is.

Bedankt.
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Stephan, Michiel,

De 12 minuten trainingen worden inderdaad op dag 94 en 96 gezet, ongeacht je weekindeling. Dan kan het voorkomen dat je zondag en maandag een training hebt.

Als je dat vervelend vindt dan loop je ze op dinsdag en donderdag, zoals Mischiel voorstelt, dat is geen enkel probleem.

Met blijde groet,

Rob
Stephanv

Bericht door Stephanv »

Al 2 weken sinusitis, nu klieren ook dik. Even afwachten tot vanavond op bloeduitslag.

Nu weet ik niet hoe belangrijk die 2x12 minuten zijn en of dat ik beter even volledig kan rusten?
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Pak je rust, bij een ontsteking moet je oppassen met sporten, en ik zou het risico niet nemen.

Sterkte!

Rob
Stephanv

Bericht door Stephanv »

Bedankt voor het advies! Gelukkig geen ontsteking in het bloed te zien dus hopelijk nu snel beterschap.

Wel was mijn schildklier te actief maar dat kan weer een heel ander probleem zijn. Dokter dacht dat het misschien kwam door de marathon training, over 3 weken nog eens testen..
Plaats reactie