omslag punt

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Tas25

omslag punt

Bericht door Tas25 »

hoi hoi
Gisteren het 100 dagen programma aangeschaft, voor de halve in Leiden. Programma begint dan 11 februari. Heb er zin in
Vanmorgen geprobeerd mijn omslagpunt te vinden met de aanwijzingen van de website, Vond het best lastig, was aan het tobben met TomTom horloge en Looptijden app. Uiteindelijk heb ik mijn hoogste hartslag maar ingevuld min 3. ( wat ik overigens geen 2 min volhield) Toch denk ik dat ik het niet helemaal goed heb gedaan. Morgen op de sportschool op een fiets nog een proberen, of toch maar een inspanningstest laten doen. Veldtest in Nederhorst is op 25 februari, dat is na de start van mijn schema.......
kortom,goede raad gevraagd.
Groet
Natasja
RunningRob - Sportrusten

Re: omslag punt

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Natasja,

Als je een veldtest wilt doen dan is het handigst om iemand op de fiets mee te laten rijden en die het tempo te laten bepalen. Dan kun jij je concentreren op het hardlopen.

Een andere methonde is om gewoon een 10k wedstrijd in de buurt op te zoeken https://www.hardlopen.nl/kalender en een 10k wedstrijd voluit te lopen.

En mocht het niet lukken dan ben je uiteraard van harte welkom op 25 februari. :D

met blijde groet,

Rob
Plaats reactie