Overstappen op nieuw schema
-
caroleverhoeven
Overstappen op nieuw schema
Hallo, ik heb het 100 dagen sportrusten 10 km schema afgerond en zojuist heb ik een nieuw online schema aangeschaft om verder te gaan met de halve marathon. Dit schema is helemaal leeg. Er staan wel 100 dagen in maar geen schema. Doe ik iets fout of moet je zelf bepalen hoeveel je per keer gaat lopen. Ik vind het mooie van een schema dat dit nu juist voor mij bepaald wordt en dat ik daar niet over na hoef te denken. Wie kan mij helpen?
- RunningRob - Sportrusten
Re: Overstappen op nieuw schema
Hoi Carola,
Als het goed is zie je bovenaan een knop staan met "Mijn gegevens aanpassen" en daar kun je je doel aangeven (halve marathon), en je omslagpunt en 10km tijd. Als je dit hebt aangepast wordt je schema bepaald. Mocht dit niet werken of zie je de knop niet laat het even weten.
met blijde groet,
Rob
Als het goed is zie je bovenaan een knop staan met "Mijn gegevens aanpassen" en daar kun je je doel aangeven (halve marathon), en je omslagpunt en 10km tijd. Als je dit hebt aangepast wordt je schema bepaald. Mocht dit niet werken of zie je de knop niet laat het even weten.
met blijde groet,
Rob
-
caroleverhoeven
Hoi Rob,
Dank voor je reactie. Ik ken deze knop en heb al meerdere keren mijn gegevens ingevuld maar het schema blijft leeg.
Zou je er naar kunnen kijken waarom dit niet werkt?
Groeten Carole
Dank voor je reactie. Ik ken deze knop en heb al meerdere keren mijn gegevens ingevuld maar het schema blijft leeg.
Zou je er naar kunnen kijken waarom dit niet werkt?
Groeten Carole
-
caroleverhoeven
Hi Rob,
Ik heb het gevonden! Had de trainingen niet ingevuld bij de verschillende dagen. Ik heb nog wel een vraagje. Als je maar drie keer per week kuntbtrainen, welke training kun je dan het beste laten schieten?
Groeten Carole
Ik heb het gevonden! Had de trainingen niet ingevuld bij de verschillende dagen. Ik heb nog wel een vraagje. Als je maar drie keer per week kuntbtrainen, welke training kun je dan het beste laten schieten?
Groeten Carole
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Carole,
Als het niet lukt 4 keer te trainen, of als je nog een andere sport doet naast het hardlopen kun je vogels kijken laten schieten.
met blijde groet,
Rob
Als het niet lukt 4 keer te trainen, of als je nog een andere sport doet naast het hardlopen kun je vogels kijken laten schieten.
met blijde groet,
Rob