Berenloop Terschelling

kleindapperensnel

Re: Berenloop Terschelling

Bericht door kleindapperensnel »

@Petra: wat leuk, haha toevallig! Hij heeft mij ook flink aangemoedigd afgelopen zondag. Hoe is het jou vergaan? En de rest allemaal?

--

Bij mij is het GOED gegaan! Ik liep de eerste helft steeds zo'n beetje achteraan, maar ik dacht: stick to the plan. En vanaf 25km heb ik allemaal mensen ingehaald die het zwaar kregen. En mijn zus en een vriendin fietsten mee, dat was zo super!!! Vanaf 28km wist ik dat ik het zou halen. Toen nog een stuk strand, dat was pittig maar heel erg mooi. Toen was ik op 36km daarna werd ik stijf en werd het zwaar. Maar mn zus en vriendin hebben me er doorheen gepraat. Ik ben blijven lachen en stralen en heb niet gewandeld. Toen was na 4,5u de finish!! Zo'n kick, al die mensen juichen je aan alsof je een superheld bent!!!

Mijn hartslag was wel vanaf het begin te hoog, ik denk doordat ik hyper was van de zenuwen haha! En iets langzamer gelopen dan gepland. Ik heb wat ingehouden door die iets te hoge hartslag en het parcours is natuurlijk verre van vlak op Terschelling. Maar ik heb geen pijntjes of wat dan ook gehad. En nu 2 dagen later is de spierpijn ook zo goed als voorbij. Kortom: geslaagd experiment!

Voor wie van lezen houdt en foto's kijken, mijn marathonverslag staat op m'n blog: https://kleindapperensnel.com/2018/11/0 ... -marathon/
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Gefeliciteerd met je mooie prestatie! Dank voor je verhaal en de foto's! :D :D

En wat een mooi verhaal zeg! Top! :) :)

Blijde groet,
Rob

https://www.sportrusten.nl/marathonhelden/
Petra Pol

Bericht door Petra Pol »

[quote="kleindapperensnel"]@Petra: wat leuk, haha toevallig! Hij heeft mij ook flink aangemoedigd afgelopen zondag. Hoe is het jou vergaan? En de rest allemaal?

-Mooi dat het zo goed gegaan is! Bij de strandopgang had ik je supporters gezien met een spandoek. Even gevraagd waar jij dan was, en ze vertelden me dat je een stukje achter me liep. Niet dat ik je herkend had als je me voorbij was gekomen :lol: Uiteindelijk ben ik denk zo'n vijf minuten voor jou over de finish gekomen. Over hoe het met mij ging heb ik in het besloten gedeelte een stukje geplaatst. :D

Groeten Petra
Plaats reactie