Gels meenemen onderweg

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
WendyHermans

Gels meenemen onderweg

Bericht door WendyHermans »

Wie heeft er een goed alternatief voor die vreselijke belts, om gels mee te kunnen nemen onderweg?
Is er een prettige waterzak waar ook gels bij kunnen? Of een loopshirt met zakken (zoals wielershirts).
Ik heb het liefst alles zelf bij me, zodat ik niet afhankelijk hoef te zijn van iemand aan de kant die ik misschien misloop.

Graag tips, dank alvast!
Sannybarnshed

Re: Gels meenemen onderweg

Bericht door Sannybarnshed »

Onder de bandjes van je sportbh?
Of in het zakje van je broek?
Ik heb ook een dun loopjasje met een ritsvak op de rug.

Ik heb zelf een belt waar tussen mijn twee waterflesjes een tasje met rits zit waar ik er 3 in kwijt kan.

Ik zie ook wel eens mensen met een soort waterhesje waar ook lusjes aanzitten voor gels. Van Nathan geloof ik. Daar is mijn belt met tasje ook van.
Annet67

Bericht door Annet67 »

Ik zag tijdens de marathon een dame lopen met een hardloopshirt waar rondom kleine zakjes op zaten ( zoals bij wielrennen achterop maar dan veel kleiner) die bedoeld waren voor gelletjes, 2 zakjes meer in de zij en 2 achterop.
Ik ben op zoek gegaan via internet maar ben de naam vergeten van de site waar ze ze verkopen, even zoeken dus, maar het leek mij ideaal en die dame was er erg blij mee. Die liep liever ook niet met belts.
Annet67

Bericht door Annet67 »

WendyHermans

Bericht door WendyHermans »

dank voor jullie tips, daar kan ik wel wat mee!
Plaats reactie